حقایقی درباره آزار و سوء رفتار جنسی در پلیس انگلیس

11:27 - 22 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۴۲۵۷۳
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
بررسی‌های انجام شده، حقایق بسیاری را درباره سوء رفتار و آزار جنسی در ساختار پلیس انگلیس افشا می‌کند.

خبرگزاری میزان – پس از قتل «سارا اورارد»، که از سوی پلیس ربوده شده و بعد از آزار جنسی به قتل رسید، موضوع امنیت زنان و سوء رفتار جنسی در ساختار پلیس انگلیس توجه افکار عمومی را به خود جلب کرد.

گزارش‌ها در مورد مقیاس این مشکل نشان می‌دهد که باید تحقیقات بسیار بیشتری در این باره انجام شود.

به گزارش «bustle»، در سپتامبر 2021، مجموعه‌ای از آمارهای نگران‌کننده به‌دست‌آمده بر اساس قانون آزادی اطلاعات منتشر شد که نشان می‌داد بیش از 600 اتهام آزار جنسی و آزار خانگی علیه افسران پلیس از 41 اداره پلیس در سال 2018 مطرح شده است.

یک ماه پس از این یافته‌ها، داده‌های به‌دست‌آمده از 31 نیروی پلیس در انگلیس، ولز و اسکاتلند دستکم 750 مورد سوءرفتار جنسی را علیه افسران در 11 سال گذشته نشان دادند.

آمارهای نگران کننده نیاز به بازنگری در سیستم پلیس انگلیس را روشن می کند؛ به منظور ادامه فشار برای تغییر، دانستن حقایق بسیار مهم است.

یک سوم از نیروهای پلیس انگلیس پس از محکومیت «وین کوزنز»، افسر پلیسی که «سارا اورارد» را به قتل رسانده بود،  به اتهامات تجاوز جنسی اشاره کردند؛ از 43 نیروی پلیس در انگلیس و ولز، 14 نفر به اتهامات تجاوز جنسی و آزار و اذیت در هفته‌های پس از محکومیت «وین کوزنز» اشاره کردند.

علاوه بر این پلیس انگلیس طی چهار سال بیش از 650 مورد سوء رفتار جنسی را ثبت کرده است.

اطلاعات منتشر شده فاش کرد که در دو سال گذشته، دستکم 129 زن، آزار خانگی افسران پلیس را علیه خود و یا فرزندان خود گزارش کرده‌اند.

با این وجود یک ناظر پلیس انگلیس در سال 2019 هشدار داد که افسران به اندازه کافی برای تخلفات در زمینه آزار و سوءرفتار جنسی بازرسی نمی‌شوند.

همچنین 30 درصد از افسران متهم به بدرفتاری جنسی، قبلا جرایمی از این قبیل را مرتکب شده‌اند؛ 30 درصد از افسران پلیس انگلیس که متهم به سوء رفتار جنسی هستند، پیشتر نیز گزارش‌هایی از ارتکاب سایر جرایم از سوی آنها، گزارش شده است.

انتهای پیام/


برچسب ها: انگلیس آزار جنسی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *