هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا/ تلاش بارسا برای انتقام؛ در انتظار درخشش سردار در شب غیبت طارمی

12:56 - 22 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۴۲۵۶۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا امشب آغاز خواهد شد.

خبرگزاری میزان - بازی های هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا امشب و فردا شب در سراسر قاره سبز برگزار خواهد شد. بر این اساس ۳۲ تیم اروپایی در قالب ۱۶ دیدار به مصاف هم خواهند رفت. ۷ بازی از هفته دوم امشب و ۹ بازی باقیمانده فردا شب برگزار خواهد شد. در این مطلب نگاهی گذرا به دیدارهای امشب لیگ قهرمانان اروپا خواهیم داشت.

گروه A؛ جبران مافات کلوپ در آنفیلد

با پیروزی ۴ بر یک ناپولی مقابل لیورپول در هفته اول، شوک بزرگی به سرخپوشان آنفیلدی وارد شد و اکنون آنها قصد ندارند برای دومین بازی پیاپی ناموفق و شکست خورده باشند. لیورپول امشب در خانه میزبان آژاکس است و برای پیروز شدن حریفی آسان در پیش رو ندارد. دیگر دیدار این گروه یعنی تقابل گلاسکو رنجرز با ناپولی فردا شب برگزار خواهد شد.

گروه B؛ زوج خط حمله ایران به دنبال امتیاز

تیم های پورتو و بایرلورکوزن که از مهدی طارمی و سردار آزمون در خط حمله خود بهره می‌برند این فصل در گروه B با هم به رقابت خواهند پرداخت. هر دو تیم هفته پیش کار خود را با شکست آغاز کردند و این هفته برای بهبود شرایط خود و کسب اولین امتیاز تلاش خواهند کرد. پورتو میزبان کلوب بروژ بلژیک خواهد بود و بایرلورکوزن در ورزشگاه خانگی خود به دیدار اتلتیکو مادرید خواهد رفت.

البته طارمی به دلیل اخراج در دیدار هفته گذشته مقابل اتلتیکو امشب برای تیمش به میدان نخواهد رفت.

گروه C؛ بارسا بالاخره انتقام می‌گیرد؟

در مهمترین دیدار این هفته لیگ قهرمانان اروپا تیم‌های بایرن مونیخ و بارسلونا در چارچوب گروه C به دیدار هم خواهند رفت. تقابلی که در این سال‌ها به صورت کاملاً یک طرفه به سود مونیخی‌ها بوده و آنها شکست‌های سنگینی به بارسا تحمیل کرده‌اند. بارسلونا با خریدهای مهمی که در این تابستان انجام داد (به ویژه رابرت لواندوفسکی) در تلاش خواهد بود تا انتقام شکست‌های اخیر را از این غول آلمانی بگیرد. در دیگر مسابقه این گروه، ویکتوریا پلژن از اینتر میزبانی خواهد کرد.

گروه D؛ تقابل های کم اهمیت

چهارمین گروه از فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا گروهی نه چندان جذاب و مهم برای هواداران فوتبال است و توجه خاصی به آن وجود ندارد. در این گروه اسپورتینگ لیسبون میزبان تاتنهام است، هر دو تیم هفته پیش موفق به پیروزی مقابل حریفان شده‌اند و حالا برای اثبات صدرنشینی خود نبرد خواهند کرد. ضمن اینکه مارسی فرانسه و فرانکفورت آلمان هم دیگر مسابقه این گروه را برگزار می‌کنند.

ساعت بازی‌ها

دیدار ویکتوریا پلژن - اینتر و اسپورتینگ - تاتنهام ساعت ۲۱:۱۵ و پنج مسابقه دیگر از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران آغاز خواهند شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *