دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با سفرای ایران در ایتالیا، کلمبیا و ژنو

22:43 - 21 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۴۱۹۷۴
سفرای ایران در ایتالیا، کلمبیا و ژنو در آستانه عزیمت به محل مأموریت خود، با وزیر امورخارجه کشورمان دیدار و گفت‌وگو کردند.

خبرگزاری میزان - محمدرضا صبوری سفير جديد جمهوری اسلامی ايران در ايتاليا در آستانه عزیمت به محل ماموریت، در دیدار با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان گزارشی از برنامه کاری خود در دوره سفارت در ایتالیا ارائه کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار با تاکید بر اهمیت روابط دو کشور، توصیه های لازم در زمینه روابط دو جانبه و خصوصا ارائه خدمات مناسب و روان به ایرانیان مقیم ایتالیا را مطرح کرد.

صبوری مديركلی ديپلماسی اقتصادی، رياست ادارات اقتصادی اروپا و آمريكا، معاونت ادارات كل مشترك المنافع و قفقاز و همكاريهای اقتصادی وزارت امور خارجه و سفیری جمهوری اسلامي ايران در قرقيزستان و بلاروس را در كارنامه خود دارد.

دیدار سفیر ایران در کلمبیا با وزیر امور خارجه

احمدرضا خیرمند، سفیر جمهوری اسلامی ایران در کلمبیا در آستانه عزیمت به محل ماموریت با وزیر امور خارجه ملاقات و گزارشی از محل ماموریت و برنامه های خود ارائه کرد.

در این دیدار وزیر امور خارجه رهنمودهای لازم را ارائه و با تاکید بر استفاده از همه ظرفیت های موجود در روابط فی‌مابین بر لزوم توجه به ایرانیان تاکید کرد.

خیرمند پیش از این رئیس اداره دوم آمریکا ، کاردار کشورمان در آرژانتین و معاون‌مدیرکل آمریکای وزارت امور خارجه بوده است.

دیدار و گفت‌وگوی سفیر ایران در ژنو با امیرعبداللهیان

علی بحرینی، سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در ژنو در آستانه عزیمت به محل مأموریت در دیدار با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه، برنامه کاری دوره ماموریت خود را تقدیم و در جریان رهنمود های وزیر امور خارجه کشورمان قرار گرفت.

بحرینی پیش از این در سمت رییس اداره حقوق بشر وزارت امور خارجه، سفیر جمهوری اسلامی ایران در آدیس آبابا و سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در اتحادیه آفریقا، به خدمت اشتغال داشته است.

انتهای پیام/


برچسب ها: امیرعبداللهیان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *