مدیر کل مدیریت بحران استانداری تهران خبر داد: هشدار سیلابی شدن مسیل‌ها در دامنه و ارتفاعات شمال شرق استان تهران

17:42 - 18 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۳۷۱۱۶
مدیر کل مدیریت بحران استانداری تهران نسبت به سیلابی شدن مسیل‌ها در دامنه و ارتفاعات شمال شرق استان تهران هشدار داد و گفت: از مردم می‌خواهیم از رودخانه‌ها فاصله بگیرند.

خبرگزاری میزان_ طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، حامد یزدی مهر بعد از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران از پیش بینی هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع باد شدید در جنوب و غرب استان تهران و صدور هشدار زرد خبر داد و اظهار داشت: از مردم می‌خواهیم توجه لازم را در این زمینه داشته باشند.

یزدی مهر ضمن اعلام هشدار در خصوص سقوط اجسام گفت: شهروندان به خصوص در نیمه جنوبی و غربی استان که منطقه اثر مخاطره پیش بینی شده برای امروز جمعه ۱۸ شهریورماه تا صبح شنبه ۱۹ شهریورماه مراقب سقوط اجسام از ارتفاعات و ساختمان‌های نیمه کاره و تابلوهای تبلیغاتی باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران توصیه کرد شهروندان عزیز نسبت به مستحکم سازی سازه‌های موقت و تبلیغاتی، محافظت از تأسیسات و حساس نسبت به گرد و خاک و عدم پارک خودرو در کنار محل‌های پر خطر توجه جدی داشته باشند تا خدایی ناکرده شاهد وقوع حوادث ناگوار نباشیم.

وی با اشاره به اینکه از صبح شنبه تا دوشنبه ۲۱ شهریور ماه برای ارتفاعات شمال شرق استان تهران وقوع رگبار باران و رعد و برق و وزش باد پیش بینی شده است گفت: احتمال بالا آمدن آب رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها وجود دارد که در این زمینه از مردم می‌خواهیم از رودخانه‌ها فاصله بگیرند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *