پریسون پالیسی: زندان‌های آمریکا برای برنامه‌های خود به کار اجباری زندانیان متکی هستند

9:20 - 13 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۲۹۳۶۷
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
بسیاری از زندانیان در آمریکا کار اجباری را تجربه کرده‌ و با مشقات ناشی از آن مواجه هستند.

خبرگزاری میزان - در حالی که 1.25 میلیون نفر در زندان های ایالتی آمریکا در حال گذراندن دوران حبس خود هستند، بسیاری از آنها مشتاق هستند تا پس از آزادی امیدی برای زندگی بهتر پیدا کنند؛ آنها ممکن است به دنبال راه‌هایی برای کار و کسب درآمد در پشت میله‌های زندان باشند.

به گزارش اندیشکده آمریکایی «prisonpolicy»، زندان‌های آمریکا اغلب ادعا می‌کنند که برنامه‌های آموزشی مناسب، آموزش حرفه‌ای و فرصت‌های دیگر را برای زندانیان فراهم می‌کنند، اما همانطور که جدیدترین داده‌های ملی از زندان‌های ایالتی آمریکا نشان می‌دهد، این امکانات فرصت‌های کمی را برای افرادی فراهم می‌کند که به‌دنبال استفاده حداکثری از زمان خود در داخل زندان هستند.

 در عوض، زندان‌های آمریکا با هدایت سیاست‌های ایالتی، و همچنین صلاحدید گسترده کارکنان زندان‌ها تمایل دارند بر اجرای قوانین محکم و پر کردن اوقات زندانیان با کارهای اجباری تمرکز کنند.

داده‌های بررسی شده اداره آمار دادگستری آمریکا از زندانیان، نشان می‌دهد که چگونه زندان‌ها در اجرای برنامه‌های مربوط به زندانیان با شکست مواجه شده‌اند.

کار در زندان‌های آمریکا اغلب اجباری است؛ زندان‌ها برای ایجاد مهارت‌های مفید برای زندانیان کار چندانی انجام نمی‌دهند و کاری که آنها انجام می‌دهند اغلب هزینه‌ای نداشته و نوعی تکلیف کاری برای زندانیان به شمار می‌رود.

زندان‌ها برای خدمات غذایی و سایر وظایفی که هزینه‌های عملیاتی را جبران می‌کنند، به کار افراد زندانی متکی هستند؛ در حالی که این امر از نظر قانونی کمتر رایج است؛ برخی از زندان‌ها نیز با نهادهای دولتی و خصوصی قرارداد می‌بندند.

از سوی دیگر، تکالیف کاری در زندان‌های آمریکا اغلب اجباری است و کارگران زندانی در مقایسه با کارگران غیر زندانی از حقوق و حمایت‌های بسیار کمی برخوردارند.

کار افراد زندانی، توسط متمم سیزدهم قانون اساسی آمریکا که شامل «بند استثنایی» است که بردگی یا بندگی غیرارادی را به عنوان مجازات برای یک جرم مجاز می‌داند، از حمایت‌های استاندارد محل کار و قوانین حداقل دستمزد محروم شده است.

اگر یک فرد زندانی در آمریکا از کار کردن خودداری کند، اغلب با مجازات انضباطی روبرو می شود و کسانی که کار می‌کنند دستمزد ناچیزی دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *