کشف سندی از زندگی شخصی مکرون در بازرسی از اقامتگاه ترامپ

14:45 - 08 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۲۲۸۹۶
منابع آمریکایی می‎گویند که در بازرسی اقامتگاه رئیس جمهور سابق این کشور سندی درباره زندگی شخصی امانوئل مکرون کشف شده است.

خبرگزاری میزان - یک گزارش نشان می‎دهد که در فهرست اسناد پلیس فدرال آمریکا که از اقامتگاه «مار-آ-لاگو» دونالد ترامپ ضبط شده، یک مورد صرفاً به عنوان «اطلاعات مربوط به رئیس جمهور فرانسه» ذکر شده است.

به گزارش «رولینگ استون»، منابع آگاه می‌گویند که ترامپ به برخی از نزدیکان خود، چه در دوران حضور در کاخ سفید و چه بعد از آن، گفته بود که اطلاعاتی از اقدامات غیر اخلاقی «امانوئل مکرون»، رئیس‌ جمهور فرانسه در اختیار دارد.

این منابع می‎گویند که رئیس جمهور سابق آمریکا حتی ادعا می‌کرد که از طریق اطلاعاتی که دیده یا در جریان آن قرار گرفته، از برخی از این رسوایی‌ها مطلع شده است.

مشخص نیست که آیا سند مربوط به مکرون که اف‌بی‌آی در جریان بازرسی اقامتگاه ترامپ به دست آورده، ربطی به زندگی شخصی رئیس جمهور فرانسه دارد یا خیر.

همچنین مشخص نیست که آیا اطلاعاتی که در مورد مکرون از «مار-آ-لاگو» ضبط شده، از مجموعه اطلاعاتی آمریکا به دست آمده و یا حتی محرمانه شده است یا خیر.

روابط ترامپ و مکرون اغلب پرنوسان بود به طوری قبل از اینکه این دو در زمان ترامپ در کاخ سفید با هم اختلاف پیدا کنند، رئیس جمهور آمریکا یک بار از همتای فرانسوی خود با عنوانی توهین آمیز یاد کرده بود.

دونالد ترامپ در ابتدا حمایت خود را از رقیب مکرون در انتخابات ریاست جمهوری 2017 اعلام کرد و «مارین لوپن» را به برج «ترامپ» دعوت کرد و در مصاحبه‌ها از او تمجید کرد.

در سال 2019، تنش بین این دو نفر در مورد موضوعات جهانی آشکار شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: ترامپ مکرون

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *