درویش: بدهی 10 میلیاردی به فدراسیون را تسویه کردیم/ شاید همه بازیکنان با کی‌روش موافق نباشند

12:51 - 08 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۲۲۷۲۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: تا آخر هفته تکلیف شیخ دیاباته روشن می‌شود.

خبرگزاری میزان - رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال و روند نقل و انتقالات سرخ‌پوشان پایتخت صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*خداراشکر بعد از مدت ها این معضعل مرتفع و انتخابات برگزار شد. مهم این بود که از حالت بلاتکلیفی در بیاید. حداقل یک پاسخگو داریم که بیاید جواب بدهد. بگوید برنامه ام چیست. نه اینکه بگیود منتظریم انتخابات انجام شود بعد برنامه را بدهیم ببینیم همکارانمان چه کسانی هستند.

*امیدواریم از امروز ظهر به بعد هرکسی برای هیات رئیسه فدراسیون انتخاب می شود یک برنامه مدون و خوب اجرا کنند تا تیم ملی شایستگی خودش را نشان بدهد. وقتی یک تیم با این همه بازیکن مقتدر در سطح اول دنیا داریم ولی انسجام ندارد چون هنوز مشخص نبود مسئولیت با کیست. ان شاالله از امروز ظهر به بعد همه دست به دست هم می دهند برای اعتلای یک تیم ملی مقتدر برای اینکه از آبروی فوتبال ایران در صحنه جهانی دفاع کنند.

*باید هرکاری از دستمان بر بیاید برای فوتبال انجام بدهیم. این وظیفه ذاتی هر مدیرعامل باشگاهی به خصوص باشگاه پرسپولیس است که تعداد زیادی از بازیکنانش هم در خدمت تیم ملی هستند. تنها کاری که می توانیم بکنیم این است که بازیکنان مستعد و آماده را در اختیار تیم ملی قرار بدهیم تا از شایستگی هایشان بهره ببرند.

*قرض 10میلیاردی که از فدرسیون فوتبال گرفته بودیم را تسویه حساب کردیم. خیلی وقت است.

*در خصوص اینکه نام من به عنوان یکی از اعضای هیات رئیسه مطرح شده و آیا موافق حضور کارلوس کی روش روی نیمکت تیم ملی است باید بگویم که صحبت پیرامون این قصه هرچیزی که به تقویت تیم ملی ایران کمک کند تا در صحنه جهانی نمایش خوبی داشته باشد بهترین است. این نظر باید در هیات رئیسه بررسی شود. مطرح کردن اسامی خوب نیست چون تعدد آرا به وجود می آورد. مشخص نیست همه بازیکنان با این امر موافق باشند یا نه. همه حس و علاقه و آرزویمان داشتن یک تیم ملی بسیار قوی و منسجم است تا قدرت فوتبال ایران را در صحنه جهانی نشان بدهند.

*دیاباته معلوم نیست چه روزی می‌ِآید. با او صحبت‌هایی داشتیم. خودش تمایل دارد. بیاید. تا آخر هفته تکلیفش روشن می‌شود.

*عملا کارگزار نداریم. با ارانسل وارد مذاکره شدیم و مشغول انجام کارها هستیم. برای سال جدید پرداختی نداشتند.

*خیلی وقت است مطالبات یحیی گل محمدی پرداخت شده است. اگرپرداخت نمی‌کردیم پنجره باز نمیشد.

وی در مورد اینکه لیست پرسپولیس یک جای خالی دارد و آیا قرار است بازیکن دیگری را غیر از دیاباته جذب کنند، اظهار داشت: مگر هر جای خالی را باید پر کنیم؟

*بازگشایی نماد پرسپولیس قرار بود امروز و فردا انجام شود. از پولی که در بورس سپرده کردیم برای سرمایه گذاری باید استفاده کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *