انتقاد پزشکیان از ادبیات محمود صادقی در صحن علنی مجلس/ شما کل قضات را زیر سوال می‌برید و این کار صحیح نیست

13:05 - 14 مرداد 1397
کد خبر: ۴۴۱۹۹۵
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نائب رئیس مجلس در واکنش به اظهارات محمود صادقی و حمله و اتهام زدن او به قضات شریف کشور با عنوان سوال از وزیر اقتصاد گفت: شما می‌توانید سوال کنید، اما نسبت به قضات چنین صحبت‌هایی کردن، درست نیست. شما کل قضات را زیر سوال می‌برید و این کار صحیح نیست.
انتقاد پزشکیان از ادبیات محمود صادقی در صحن علنی مجلس/ شما کل قضات را زیر سوال می‌برید و این کار صحیح نیستبه گزارش گروه سیاسی ، مسعود پزشکیان که ریاست اداره بخش پایانی جلسه علنی امروز مجلس را برعهده داشت، در واکنش به اظهارات محمود صادقی و حمله و اتهام زدن او به قضات شریف کشور با عنوان سوال از وزیر اقتصاد گفت: شما می‌توانید سوال کنید، اما نسبت به قضات چنین صحبت‌هایی کردن، درست نیست. شما کل قضات را زیر سوال می‌برید و این کار صحیح نیست.
 
وی افزود: در چارچوب صحبت کنید و وارد بحث‌هایی نشوید که بخواهید کل نظام را زیر سوال ببرید. طوری حرف نزنید و جلسه را به شکلی درنیاورید که همه متعرض بشوند.
 
نائب رئیس مجلس تاکید کرد: مطالبی که از پشت تریبون گفته می‌شود طوری نباشد که کل قضات را زیر سوال ببرد. نوع ادبیات حساب شده و دقیق باشد. این نوع گفت‌وگو از تریبون جمهوری اسلامی با این ادبیات درست نیست.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *