رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بازدید رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه‌قضاییه از پارک علم و فناوری استان البرز/ کاظمی فرد: استفاده از فناوری‌های نوین در قوه‌قضاییه شتاب بیشتری گرفته است

17:21 - 02 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۱۴۴۷۷
رئیس مرکز آمار وفناوری اطلاعات قوه قضاییه با تاکید بر اینکه استفاده از فناوری‌های نوین در قوه قضاییه شتاب بیشتری گرفته است گفت:قوه قضاییه از نیروهای متخصص،نخبگان دانشگاهی و شرکت های دانش بنیانی که بتوانند در زمینه فناوری‌های نوین به مردم خدمات آسان ارائه کنند حمایت می کند.

خبرگزاری میزان - محمد کاظمی فرد رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه از پارک علم و فناوری استان البرز بازدید کرد.

وی با حضور در بخش‌های مختلف پارک علم و فناوری استان البرز از واحد‌های مختلف صنعتی و تولیدی این مجموعه بازدید و آخرین وضعیت دستاوردها و اقدامات انجام شده در این بخش‌ها را مورد ارزیابی قرار داد.

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه در ادامه این بازدید با حضور در نشست جهاد دانشگاهی از مشکلات و مواردی که نخبگان و شرکت‌های دانش بنیان در این حوزه با آن سر و کار دارند، مطلع و پس از دریافت پیشنهادات و درخواست‌های مسئولان ذی ربط در این رابطه، قول بررسی موارد را داد.

کاظمی فرد در حاشیه نشست با مسئولان جهاد دانشگاهی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دولت بیان کرد: در قوه قضاییه و در حوزه فناوری نوین به دنبال مجموعه‌هایی در کشور هستیم که به صورت عملیاتی در حال انجام فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه با دریافت مشکلات موجود در این حوزه موارد را به سایر دستگاه‌های مسئول در قوه قضاییه مبنی بر رسیدگی به موضوعات ارجاع خواهم داد، گفت: محصولاتی که در این بازدید رویت شد علاوه بر مرکز آمار و فناوری اطلاعات، سایر نهادهای قضایی نیز می‌طلبد تا از آنها استفاده و بهره گیری لازم را ببرند.

کاظمی فرد تصریح کرد: در سالی که توسط مقام معظم رهبری به نام سال تولید دانش بنیان نام گذاری شده است، قوه قضاییه از یک طرف به دنبال حمایت از مجموعه‌های دانش بنیان است و از طرف دیگر به دنبال استفاده از ظرفیت این شرکت‌ها در حل مشکلات قوه قضاییه و اجرای سند تحول قضایی است.

وی با بیان اینکه سند تحول قضایی براساس استفاده از فناوری است، گفت: نیروی انسانی متخصص یکی از حوزه‌هایی است که می‌تواند در پیشبرد اقدامات در حوزه فناوری نقش به سزایی داشته باشد که در مجموعه جهاد دانشگاهی استفاده از ظرفیت نیروی انسانی متخصص و حضور نخبگان فعال دیده شد و امیدواریم که بتوانیم در این حوزه با مجموعه جهاد دانشگاهی تعامل داشته باشیم.

انتهای پیام/


برچسب ها: دانش بنیان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *