رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح: سوءاستفاده دشمن از فضای مجازی برای ایجاد یاس را باید خنثی کرد

9:37 - 27 مرداد 1401
کد خبر: ۴۴۰۴۹۵۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: سوء استفاده دشمن از فضای مجازی برای ایجاد یاس را باید خنثی کرد. حفظ شأن کارکنان وظیفه در یگان ها لازم است.

خبرگزاری میزان- نشست مشترک رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان امنیتی استان سمنان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین پورخاقان در این نشست گفت: دشمنان این نظام تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا جوانان ما را از مکتب عاشورا دور کنند اما دیدیم که امسال در همان کشور هایی که مهد کفر است چه عزاداری های باشکوهی برپا شد و اینها همه از برکات لطف و محبت سیدالشهدا(ع) است.

وی افزود: کسانی که از قطار انقلاب پیاده شدند و فتنه ۸۸ را به پا کردند. در عاشورای ۱۴۰۱ مجدد خباثت خود را به نظام و مدافعان حرم نشان دادند و️ درود بر مردم شریف ایران که هوشمندانه چهره پلید دشمنان این نظام را شناسایی کرده و پای آرمان‌های انقلاب ایستاده اند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح بیان کرد: در شرایط سخت و حساس و در بسیاری از فتنه ها، همدلی بسیار تاثیر گذار بوده و این همدلی در بین اعضای شورای تامین استان نمایان است و سبب می شود نقشه دشمنان نقش بر آب شود.

حجت الاسلام و المسلمین پورخاقان عنوان کرد: به لطف خدا نیروهای مسلح کشور در بین نیروهای مسلح کل دنیا می درخشند و طبق نظرسنجی صورت گرفته از مردم ، نیروهای مسلح از نظر عملکرد و رضایتمندی مردم رتبه دوم را داراست و این نشان از اطمینان مردم به نیروهای مسلح دارد.

وی افزود: افتخارات امروز را مدیون فرماندهی مقتدرانه فرمانده معظم کل قوا هستیم. اینکه در دادگاه های استان پرونده ای نداریم افتخار است. امسال در امر پیشگیری از وقوع جرم برنامه کشف و شناسایی و مبارزه با جرایم نوپدید با محوریت فضای مجازی را با جدیت کامل دنبال خواهیم کرد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح بیان کرد: سوء استفاده دشمن از فضای مجازی برای ایجاد یاس را باید خنثی کرد. حفظ شأن کارکنان وظیفه در یگان ها لازم است.

رحیم یونسی زرینی، رئیس سازمان قضایی استان سمنان نیز در این نشست گفت: عمده پیشبرد اهداف سازمان قضایی نیروهای مسلح توسط فرماندهان ارشد استان است. همدلی و همراهی فرماندهان نیروهای مسلح با عث کاهش جرایم در استان شده است. سال گذشته ۷هزار نفر ساعت کلاس آموزشی برای سطح ن م برگزار کرده است.

سرتیپ دوم حجت الله غلامی، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 58 تکاور ذوالفقار در این نشست عنوان کرد : سازمان قضایی نیروهای مسلح در حوزه پیشگیری از وقوع جرم بسیار چشمگیر و موثر عمل کرده است. سازمان قضایی نیروهای مسلح همچون آنتی ویروس یک رایانه در راستای قدرت بخشیدن به نیروهای مسلح عمل می نماید که این بسیار مهم می باشد.

مدرسی ، مدیرکل اداره اطلاعات استان نیز در این نشست گفت: اینکه دستگاه های حافظ امنیت بطور وسیع عمل می کنند باعث شده تا دغدغه ما نیز بسیار کاهش یابد و این امنیت را مدیون سازمان قضایی نیروهای مسلح هستیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *