بررسی مسائل اقتصادی و معیشتی محور مباحث دو قوه مجریه و مقننه بود/ برگزاری نشست هم اندیشی هیات دولت و قوه قضائیه در هفته آینده

22:58 - 23 مرداد 1401
کد خبر: ۴۴۰۰۰۴۳
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: نشست مشترک هیات دولت با هیئت رئیسه و روسای کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی جنبه هماهنگی و هم اندیشی در امور اقتصادی و معیشتی داشت.

خبرگزاری میزان- اسماعیلی در ارتباط با بخش خبر ۲۱ در تشریح جزئیات نشست مشترک دولت با هیئت رئیسه و روسای کمیسیون های مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما به عنوان دولت سیزدهم و دولت مردمی که خدمت گذاری به مردم و گره گشایی از مشکلات آن ها را وظیفه و ماموریت اصلی خود می دانیم برای رسیدن به این موفقیت و برای نیل به این هدف مهم نیازمند تعامل و همکاری حداکثری با دیگر قوای حاکمیتی به ویژه مجلس شورای اسلامی به عنوان نمایندگان مردم در خانه ملت هستیم.

وی ادامه داد: به همین جهت و با رویکرد همدلی، هماهنگی و هم اندیشی در جهت بررسی مسائل و مشکلات جاری کشور و رسیدن به راه حل و ادبیات مشترک برای برطرف سازی مشکلات که امروز موضوعات اقتصادی و معیشتی مردم مهمترین موضوع مورد نیاز آن ها است جلسه هم اندیشی دولت و هیئت رئیسه و روسای کمیسیون های مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

رئیس دفتر رئیس جمهور تصریح کرد: در این نشست تخصصی و هم اندیشی، ابعاد مختلف موضوعات اقتصادی روز جامعه در حوزه معیشت مردم، بودجه سال جاری، برنامه هفتم توسعه و تدوین بودجه ۱۴۰۲ با رویکرد اصلاح ساختار بودجه، غلبه بر تورم و هدایت نقدینگی به سمت فعالیت های تولیدی، اقتصادی و رشد اقتصادی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اسماعیلی افزود: علاوه بر این موضوعات؛ موضوع مسکن و احداث مسکن برای نیازمندان و پروژه دولت برای احداث ۴ میلیون مسکن طی چهار سال و موضوعات مربوط به ایجاد اشتغال با فعال کردن پیشران های اقتصادی و سرمایه گذاری های داخلی و خارجی مرکب از بانک ها، شرکت های بزرگ داخلی و همچنین سرمایه گذاری های کشورهای دیگر در ایران اسلامی نیز در این نشست بسیار صمیمی و کاری مطرح شد.

وی اظهار داشت: اجماعا تصمیم گرفته شد که این نشست ها حداقل به صورت فصلی و در صورت نیاز زودتر از فصل برگزار شود و استمرار یابد.

برگزاری نشست هم اندیشی هیات دولت و قوه قضائیه در هفته آینده

اسماعیلی اعلام کرد: در همین راستا هفته آینده و در همین روز شاهد برگزاری نشست همدلی، هماهنگی و هم اندیشی با قوه قضائیه خواهیم بود.

رئیس دفتر رئیس جمهور در پایان خاطر نشان کرد: امروز قوای مختلف حاکمیتی عزمی جزم و اراده ای محکم در جهت خدمت رسانی به مردم با برگزاری نشست های تخصصی و بررسی زوایای مختلف مشکلات جامعه دارند تا بتوانند به راه حل های مشترکی برسند که گره ای از گره های مردم در حوزه های مختلف را بگشاید.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *