کتاب«اسم تو مصطفاست» به چاپ بیستم رسید

14:30 - 18 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۸۹۹۵۵
کتاب اسم تو مصطفاست مستندی است داستانی از زندگی پهلوان شهید مصطفی صدرزاده به روایت همسرش سمیه ابراهیم پور.


خبرگزاری میزان - همزمان با تاسوعای حسینی انتشارات روایت فتح کتاب«اسم تو مصطفاست»، روایت زندگی شهید تاسوعا، شهید مدافع حرم ، مصطفی صدرزاده را روانه بازار کرد.

این کتاب مستندی است داستانی از زندگی پهلوان شهید مصطفی صدرزاده به روایت همسرش سمیه ابراهیم پور.
اول آبان ۱۳۹۴، درست روز تاسوعای حسینی، مصطفی صدرزاده، در حلب سوریه به شهادت رسید.

کتاب«اسم تو مصطفاست

راضیه تجار با قلم شیوا و زیبای خود داستان زندگی این شهید بزرگوار را از زمانی که مصطفی و سمیه که یکی زاده شمال و دیگری زاده جنوب بود باهم در تهران آشنا شدند و پیمان عشق بستند تا زمانی که روح یکی آنقدر بزرگ شد تا دیگر در پوست خودش نگنجید و به معراج رفت، در ۲۰۸ صفحه نوشته است‌.

اسم تو مصطفاست

اگر به خواندن داستان‌های واقعی از زندگی بزرگمردان و قهرمانان شجاع وطنی علاقه دارید« اسم تو مصطفاست» یکی از بهترین کتاب ها در این زمینه است.

پویش«سفیرحسین۳»

لازم به توجه است که این کتاب یکی از کتاب‌های پویش«سفیرحسین۳» در محرم امسال است و متقاضیان خرید آن می‌توانند با تخفیف قابل توجهی کتاب را از هیأت‌های عزاداری سراسر کشور دریافت کنند.

در بخش‌هایی از کتاب می‌خوانیم:

اینجا بر لبهٔ سنگ سرد نشسته‌ام و زیر چادر، تیک‌تیک می‌لرزم. آن گل آفتابی که در چشمان تو افتاده، یک ذره هم گرما به تن من نمی‌بخشد. انگار با موذی‌گری می‌خواهد دو خط ابروی تو را به هم نزدیک‌تر کند و دل مرا بیشتر بلرزاند. می‌دانی که همیشه در برابر اخمت پای دلم لرزیده. تا اینجا پای پیاده آمدم….

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *