ورمزیار: به کسی که چنین قراردادی با حسین‌زاده بسته باید آفرین گفت!/ امسال تمام تیم‌ها تا دندان مسلح هستند

0:53 - 12 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۸۳۲۰۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: چرا باید یک بازیکن از برند بزرگ استقلال استفاده کند و به تیم دیگری منتقل شود، اما هیچ سودی به تیمش نرساند؟

صادق ورمزیار در گفت‌وگو با میزان، درباره عملکرد استقلال در فصل نقل و انتقالات و کاستی‌های این تیم اظهار داشت: با وجود اینکه وینگرهای چپ و راست استقلال خیلی تخصصی نیستند، اما پازل اصلی تیم و ترکیب ۱۱ نفره ما کامل است و بحث اصلی روی ۱۸ نفر است. در پست هافبک دفاعی فقط زبیر نیک‌نفس و مهدی مهدی‌پور را داریم و اگر بخواهیم با ۲ هافبک دفاعی بازی کنیم با مشکل روبرو خواهیم شد.

وی درباره جدایی امیرحسین حسین‌زاده پس از درخششی که در ترکیب استقلال داشت، عنوان کرد: همه بازیکنان روزی به استقلال آمده و روزی هم از این باشگاه خواهند رفت و با تصمیم‌گیری‌های خودشان باعث پیشرفت یا نابودی فوتبال خودشان می‌شوند. نکته‌ی بسیار مهم این است که چرا باید یک بازیکن بیاید از برند بزرگ استقلال استفاده کند و به تیم دیگری منتقل شود، اما هیچ سودی به استقلال نرساند؟

پیشکسوت استقلال ادامه داد: یک جوان ۲۱ ساله که ۲ بار رباط صلیبی پاره کرده می‌آید و با یک فصل درخشش در استقلال به راحتی با یک بند فسخ از تیم جدا می‌شود. استقلال از فروش بازیکنانی چون مجید حسینی، اللهیار صیادمنش و مهدی قایدی به سود خوبی رسید زیرا با آنها قراردادهای درست و حرفه‌ای بسته شده بود. به شخصی که چنین قراردادی با حسین‌زاده بسته باید آفرین گفت!

کاپیتان سال های گذشته آبی پوشان پایتخت در رابطه با آرامش در اردوی استقلال و شانس آبی‌ها برای تکرار عنوان قهرمانی تصریح کرد: آرزوی قلبی تمام استقلالی‌ها همین است و دعا می‌کنیم که این اتفاق بیفتد ولی امسال، پارسال نیست. فصلی جدید و متفاوت است و همه‌ی تیم‌ها تا دندان مسلح هستند. لیگ پارسال سطح پایین‌تری داشت و استقلال نتایج و شرایط را به خوبی مدیریت کرد و به قهرمانی رسید، اما امسال تیم‌های زیادی خود را تقویت کرده‌اند و کار ساده‌ای در پیش نخواهیم داشت.

ورمزیار در خصوص دیدار هفته اول استقلال مقابل سپاهان اصفهان خاطرنشان کرد: بازی بسیار جذاب و سختی خواهد بود، همیشه بازی در هفته‌های اول سخت تر است، خصوصاً اگر با سپاهان مدعی رو در رو شوید. پس از این بازی استقلال به انزلی رفته و با تیم تازه لیگ برتری شده و بسیار با انگیزه ملوان دیدار خواهد داشت و در کل شروع سختی برای لیگ بیست و دوم داریم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *