رضایی: پرسپولیس در فصل جدید مشکل خاصی نخواهد داشت/ در نوک حمله کمبود داریم

0:49 - 13 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۸۳۲۰۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس در فصل جدید مشکل خاصی نخواهد داشت چون نفر اول کادر فنی تغییر نکرده است.

شیث رضایی در گفت‌وگو با میزان، درباره عملکرد پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات و کاستی‌های این تیم اظهار داشت: در شروع فصل نقل و انتقالات خیلی خوب عمل کردیم و بازیکنان بسیار باکیفیتی جذب پرسپولیس شدند، اما در ادامه این روند متوقف شد. من هم همانند بقیه پیشکسوتان و هواداران معتقدم کاستی حال حاضر در نوک خط حمله و جذب یک مهاجم گلزن است. ان‌شاءالله تا شروع لیگ این مشکل هم برطرف خواهد شد و در همه پست‌ها بازیکنان در سطح پرسپولیس خواهیم دید.

وی درباره طولانی شدن روند جذب مهاجم نوک خارجی و اختلاف و قهری که بین گل محمدی و درویش اتفاق افتاد عنوان کرد: سرمربی لیست نفرات مورد نظرش را به باشگاه می‌دهد و مدیران موظف هستند نفرات مناسب را جذب کنند. وقتی بازیکنان مورد نظر سرمربی جذب نشوند تیم نمی‌تواند نتیجه دلخواه را بگیرد و همه فشارها روی سرمربی خواهد بود. یحیی از حالا نگران است و با جذب یک فوروارد خوب می‌تواند با آرامش خاطر بهتری کار کند.

رضایی در رابطه با کنسل شدن اردوی خارجی پرسپولیس برخلاف تیم‌هایی چون استقلال، گل‌گهر و سپاهان عنوان کرد: تمرینات آماده‌سازی در ایران و ترکیه تفاوت چندانی نخواهد داشت، مهمترین نکته آرامش بازیکنان و مرور کارهای فنی و بدنسازی مطلوب و مناسب است.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص تغییرات عمده کادرفنی سرخپوشان برای فصل جاری تصریح کرد: پس از مجتبی حسینی، حمید مطهری دیگر دستیار یحیی گل‌محمدی بود که توانست سرمربی یک تیم لیگ برتری شود. این نشان‌دهنده سطح بالای گل‌محمدی است و اینکه دستیاران او واقعاً نکات کاربردی و مهمی از او یاد می‌‎گیرند. پرسپولیس در فصل جدید مشکل خاصی نخواهد داشت چون نفر اول کادر فنی تغییر نکرده است.

رضایی در پایان در خصوص دیدار هفته نخست لیگ برتر پرسپولیس با ذوب آهن در اصفهان خاطرنشان کرد: همیشه بازی اول در لیگ سخت خواهد بود، زیرا تیم‌ها از بدنسازی می‌آیند و بدن بازیکنان سنگین است. بازیکنان باید با یکدیگر هماهنگ شده و شناخت مناسبی از هم پیدا کنند. شاید در هفته ابتدایی کمی ناهماهنگی را شاهد باشیم که در ادامه شرایط بسیار بهتر خواهد شد. هواداران ما در سخت‌ترین شرایط کنار تیم بوده و پرسپولیس به هوادارانش می‌نازد. بازیکنان پرسپولیس بسیار با کیفیت هستند و امیدوارم در زمین هم نشان دهند که بهترین‌های پست خود هستند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *