جمع‌آوری سد معبر و وانت‌بارهای مزاحم در میدان گاز سنندج/ ترافیک سنگین منطقه پایان یافت

12:21 - 10 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۸۱۸۸۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون دادستان عمومی و انقلاب کرج گفت: با توجه به مشکلاتی که تجمع دستفروشان در جاده محمدشهر به ماهدشت برای تردد مردم ایجاد می کرد دستور قضایی برای جمع آوری آن ها صادر شد.

خبرگزاری میزان_ محمدیاری گفت: با توجه به مشکلاتی که تجمع دستفروشان در جاده محمدشهر به ماهدشت برای تردد مردم ایجاد می کرد دستور قضایی برای جمع آوری آن ها صادر شد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب کرج و سرپرست دادسرای ناحیه 4 با اشاره به اجرای طرح پاکسازی جاده محمدشهر به ماهدشت از دستفروشان و وانت‌بارها گفت: همچنین در داخل شهر ماهدشت نیز نسبت به جمع آوری وانت‌بارها و مغازه‌دارانی که با تعرض به معبر عمومی باعث ایجاد مشکلات در تردد برای عابران و ترافیک شده بودند اقدام شد.

حسینعلی محمدیاری مشکلاتی که تجمع دستفروشان در تردد شهروندان ایجاد می‌کند را علت این اقدام بیان کرد و متذکر شد: متاسفانه بارها شاهد تصادف به دلیل ترافیک ایجاد شده توسط دستفروشان بودیم که خسارت جانی و مالی برای رانندگان و شهروندان در پی داشت.

سرپرست دادسرای ناحیه 4 با تاکید بر رعایت قوانین توسط کسبه و ضرورت نظارت اتحادیه‌های تخصصی بر اصناف مختلف تصریح کرد: در داخل شهر نیز شاهد بودیم که برخی از مغازه داران، به پیاده‌رو تعرض کرده و اقدام به فروش اقلام مختلف می‌کردند که در ابتدا با تذکر و سپس با جمع آوری کالاها با این قانون‌شکنی مقابله و به کلیه مغازه‌داران تذکرات عمومی در خصوص رعایت مقررات و انضباط شهری و حقوق شهروندان داده شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادستانی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *