بابایی: اخراج اسکوچیچ گل به خودی بود/ حفظ آمار فصل گذشته برای ساپینتو غیرممکن است

0:45 - 04 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۶۹۱۵۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: تیم ملی در زمان کیروش به هیچ کس اجازه دخالت در امور فنی را نمی داد و بازیکنان غیربازی و نمایش تفکرات مربی هیچ کار اضافه‌ای انجام نمی دادند.

حمیدرضا بابایی در گفت‌وگو با میزان، درباره حواشی اخیر تیم ملی فوتبال پیرامون انتخاب سرمربی، اظهار داشت: اسکوچیچ از لحاظ شخصیتی بسیار متزلزل عمل کرده، اما نباید یادمان برود چه با تلاش بازیکنان و یا تلاش کادرفنی شاگردانش توانستند به جام جهانی صعود کند کاری که ویلموتس ۱۰ سال دیگر هم از پس آن بر نمی آمد.

وی افزود: اخراج اسکوچیچ در ماه‌های منتهی به جام جهانی گل به خودی است، زیرا هرچقدر هم تلاش کنند نمی‌توانند تیم را با تفکرات مربی جدید در ۴ ماه باقی مانده به جام جهانی بفرستند، مگر اینکه معجزه صورت بگیرد. کارلوس کی‌روش ۱۲ سال پیش روی نیمکت ایران نشست و سالیان طولانی هنوز حضور ایران در جام جهانی را بیمه کرده است. مربیان ایرانی می‌توانستند گزینه خوبی باشند، زیرا یک خوبی که دارند این است که بازیکن سالاری را از بین می‌برند.

پیشکسوت فوتبال ایران در ادامه تصریح کرد: تیم ملی در زمان کی‌روش به هیچ کس اجازه دخالت در امور فنی را نمی‌داد و بازیکنان غیر از بازی و نمایش تفکرات مربی هیچ کار اضافه‌ای انجام نمی‌دادند. متأسفانه اسکوچیچ شخصیت و غرور خودش را از دست داده است و همین امر مشکلات زیادی را به وجود خواهد آورد. فدراسیون فوتبال می‌خواست گزینه ایرانی جایگزین اسکوچیچ کند، اما همه دست رد به سینه آنها زدند وگرنه در غیر اینصورت اتفاق دیگری می‌افتاد. تیم ملی ما از نظر من از هرگونه دلالی به دور است.

بابایی در ادامه درباره تیم فوتبال استقلال و عملکرد این باشگاه در فصل نقل انتقالات عنوان کرد: استقلال در فصل نقل و انتقالات موفق ظاهر شد و مهره‌های خوبی را جذب کردند. سرمربی بسیار باهوشی داریم، اما حفظ آمار فصل قبل برای او قطعاً غیرممکن خواهد بود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان خاطرنشان کرد: ما در نقل و انتقالات به چیزی که می‌خواستیم رسیدیم، اما خوشبین نیستم که ساپینتو بتواند آمار فصل گذشته را ادامه دهد، هواداران باید صبور باشند و با یک لغزش او را مورد حمله قرار ندهند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *