لیگ ملت‌های والیبال| شریفی: بازی سختی مقابل لهستان خواهیم داشت

21:14 - 30 تير 1401
کد خبر: ۴۳۶۶۷۷۳
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال گفت: بازی سختی مقابل لهستان خواهیم داشت و با تمام انرژی برابر این تیم به میدان می‌رویم.

خبرگزاری میزان - طبق گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرتضی شریفی در پایان تمرین امروز تیم ملی والیبال ایران درباره آخرین وضعیت بازیکنان برای مسابقه با لهستان افزود: شرایط تیم خیلی خوب است. به دیداری رسیدیم که باید با تمام توان به میدان برویم و امیدوارم با دعای خیر مردم و تلاش بازیکنان به پیروزی برسیم.

وی با بیان این‌که هر تیمی با هدف پیروزی و با تمام توان در مرحله نهایی لیگ ملت‌ها حاضر می‌شود، تصریح کرد: امیدوارم تیم ایران نیز عملکرد موفقی در این مرحله از رقابت‌ها داشته باشد.

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال درباره حریف مرحله یک‌چهارم نهایی تیم ایران گفت: بازی سختی مقابل لهستان خواهیم داشت و با تمام انرژی برابر این تیم به میدان می‌رویم.

وی تاکید کرد: لهستان تیم بسیار خوبی‌ است ولی بازیکنان برای برد مقابل این تیم در زمین حاضر می‌شوند و به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم.

شریفی در پایان از مردم خواست برای موفقیت تیم دعا کنند و قول داد که بازیکنان نیز تمام تلاش خود را در این مسابقه به‌کار گیرند.

تیم ملی والیبال ایران نیز از ساعت 23 و 30 دقیقه امروز (پنج‌شنبه 30 تیر) به مصاف لهستان می‌رود و برنده این مسابقه حریف آمریکا در دیدار مرحله نیمه‌نهایی خواهد شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *