رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با مدیران قضایی استان چهارمحال و بختیاری دیدار کرد

14:19 - 29 تير 1401
کد خبر: ۴۳۶۵۲۸۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با سفر به استان چهارمحال و بختیاری با مدیران قضایی این استان دیدار و در خصوص مسائل مختلف به گفت‌وگو پرداخت.

خبرگزاری میزان - حجت‌ الاسلام و المسلمین احمد رضا پورخاقان در دیدار با مدیران اجرایی، مسئولان قضایی و فرماندهان نظامی و انتظامی استان چهارمحال و بختیاری پس از استماع گزارش عملکردی و تشریح وضعیت استان توسط مدیران و مسئولان استانی ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم بیان کرد: خداوند ابلاغ جانشینی نبی مکرم اسلام (ص) را شرط تکمیل رسالت دانست؛ لذا زمانی که راجع به امام حسین(ع) و سایر معصومین (ع) صحبت می‌کنیم.

وی افزود: بنا به روایات و اسناد تاریخی، انحراف و تحریف عاملی برای ایستادن در برابر فرزندان رسول خدا بوده و هیچ گاه این تحریف کنندگان خود را در برابر فرامین و توصیه‌های رسول خدا(ص) راجع به ولایت و رهبری مسلمین مطیع ندانسته و همه چیز را به خاطر حفظ منافع شخصی انکار و به دست فراموشی سپردند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح تصریح کرد: امروز هم به صراحت تاریخ که رضا خان را فردی زورگو، وابسته و جنایتکار معرفی می‌کنند؛ مشاهده می‌شود برخی افراد گمراه می‌خواهند قضیه را وارونه جلوه دهند اما بحمدالله جوانان دلسوز و ولایی این مرز و بوم در دفاع از وطن و در دفاع از حرم ثابت کردند که پای کار این نظام و انقلاب محکم و با قوت ایستاده‌اند و در پاسداری از آرمان‌های انقلاب و شهداء در برابر زیاده‌خواهی بیگانگان و دشمنان لحظه‌ای کوتاه نخواهند آمد.

وی افزود: هرچند در دوران پس از واقعه غدیر دشمنان اسلام کارشکنی کردند و تصمیم بر کنار گذاشتن امیرمومنان(ع) گرفتند؛ اما در انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) تنها اشاره‌ای به وجود با برکت مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) داشتند و این فرق امت امام خمینی (ره) و امت زمان پیامبر (ص) است که با یک اشارت و با بصیرت واقعی مسیر حق و باطل را به خوبی تشخیص داده و این موضوع نوید از پیوستن این انقلاب به انقلاب امام زمان (عج) را دارد.

حجت الاسلام و المسلمین پورخاقان تصریح کرد: ظرفیت استان چهار محال و بختیاری با وجود مردم ولایت‌مدار آن و با سبقه غنی تاریخی و فرهنگی، بسیار ایده‌آل است و نیاز به کار و تلاش جدی داشته؛ چرا که در دوران انقلاب نیز همواره این مردم پشتیبان نظام و انقلاب بوده‌اند.

بیشتربخوانید

اقدامات عملی سازمان قضایی نیروهای مسلح در راستای کاهش جمعیت کیفری و حبس زدایی/ حجت الاسلام و المسلمین پورخاقان: در دوره تحول و تعالی به دنبال کاهش وقوع جرم هستیم

وی با بیان اینکه امنیت امروز کشور مرهون رهبری‌های داهیانه فرماندهی معظّم کل قوا و سلامت نیروهای مسلح است، گفت: سازمان قضایی نیروهای مسلح در برنامه‌های آتی پیشگیری از وقوع جرم خود بر سه محور اصلی تاکید دارد: تهدیدات فضای مجازی و فضای سایبری که باید برای حفره‌های امنیتی فضای اینترنتی تدبیری اتخاذ شود تا ممانعت از حمله‌های سایبری به خوبی مدیریت شود.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح ادامه داد: در وهله دوم کارکنان خودمان را در مقابل آسیب‌هایی که دشمن می‌تواند از طریق این فضا به آن‌ها وارد سازد، بیمه کنیم و در نهایت نیز خانواده کارکنان نیروهای مسلح که دشمن بسیار بر این حوزه امید بسته است را تحت آموزش قرار داده و این امید دشمن را به یاس تبدیل کنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *