بازدید وزیر نیرو از خط انتقال آب سد آزادی به اراضی دشت حر در استان کرمانشاه

13:29 - 23 تير 1401
کد خبر: ۴۳۵۷۶۱۰
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
وزیر نیرو در ادامه سفر به استان کرمانشاه به شهرستان ثلاث باباجانی رفت و از روند اجرای پروژه اصلاح خط انتقال آب از سد آزادی به اراضی دشت حر بازدید کرد.

خبرگزاری میزان _ به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، علی اکبر محرابیان امروز پنجشنبه برای سفری یک‌روزه به همراه رئیس جمهور و اعضای هئیت دولت، با هدف اطلاع از آخرین وضعیت پروژه‌های نیمه‌ تمام و در دست اقدام در حوزه‌های آب و فاضلاب وارد کرمانشاه شد.

وزیر نیرو در ادامه این سفر به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور به شهرستان‌های تازه‌آباد، گله و ثلاث باباجانی خواهد رفت تا از طرح‌های این شهرستان‌ها بازدید کند.

دیدار با خانواده شهید عزیز احمدی، بازدید از تصفیه‌خانه‌ فاضلاب تازه‌آباد، دیدار و ملاقات با مردم، بازدید از تونل سیاه طاهر، شرکت در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه و شورای هماهنگی صنعت آب و برق این استان از جمله برنامه‌های مهم وزیر نیرو در این سفر است.

وزیر نیرو از خط انتقال آب سد آزادی به اراضی دشت حر در استان کرمانشاه بازدید کرد

علی اکبر محرابیان در ادامه سفر به شهرستان ثلاث باباجانی از آخرین وضعیت اجرای پروژه اصلاح خط انتقال آب سد آزادی به اراضی دشت حر بازدید کرد و از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده قرار گرفت.

محمود رضا شهلایی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه، به ضرورت اجرای این پروژه اشاره کرد و افزود: این پروژه شامل اصلاح ۲۲ کیلومتر از خط جی آر پی انتقال آب سد آزادی به دشت حر با لوله فولادی است.

این گزارش می‌افزاید، سد آزادی در ۹۰ کیلومتری شهرستان ثلاث و بر روی رودخانه زمکان ساخته شده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *