رئیس جمهور: استان کرمانشاه سینه ستبر ایران اسلامی است/ این منطقه زمینه بسیار خوبی برای گردشگری و صادرات دارد

9:25 - 23 تير 1401
کد خبر: ۴۳۵۷۲۷۹
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس جمهور با تأکید بر اینکه استان کرمانشاه همانطور که رهبر انقلاب فرمودند، سینه ستبر ایران اسلامی است، گفت: حقیقتاً مردم این استان برای کشور عزیزمان مرزبانی کردند.

خبرگزاری میزان _ به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنج‌شنبه در بیست و هشتمین سفر استانی دولت مردمی به استان کرمانشاه با ادای احترام به خانواده شهدا و ایثارگران این استان، گفت: استان کرمانشاه همانطور که رهبر انقلاب فرمودند سینه ستبر ایران اسلامی است و حقیقتاً مردم این استان برای کشور عزیزمان مرزبانی کردند.

رئیس جمهور افزود: مردم این استان و مرزداران عزیز ۸ سال جانانه و پیروزمندانه در مقابل صدامیان و منافقین ایستادگی کردند و همواره خودشان را نسبت به مردم مدیون می‌دانند.

دکتر رئیسی تأکید کرد: تقدیم بیش از ۲۰ هزار جانباز و ۱۰ هزار شهید به کشور نشان صدق حضور مردم این استان در همه صحنه‌های انقلاب و دفاع مقدس است.

رئیس جمهور با اشاره به ظرفیت‌های متنوع استان کرمانشاه، تصریح کرد: خداوند ظرفیت‌های بسیاری را به کرمانشاه مرحمت کرده است. این منطقه مساعد کشاورزی است و قریب به ۹۰۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی در این استان وجود دارد. اراضی حاصلخیزی که می‌تواند همچنانکه این استان امنیت مرزها را حفظ کرد در امنیت غذایی هم نقش بسیار ارزشمندی را ایفا کند.

آیت‌الله رئیسی اظهار داشت: استان کرمانشاه با توجه به مرز مشترک با عراق، زمینه بسیار خوبی برای گردشگری و صادرات دارد.

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه نیازهای استان کرمانشاه برای این سفر بررسی شده است، گفت: طبیعی است در این سفر همه نیازهای استان مرتفع نمی شود، لذا به سراغ اولویت‌ها رفتیم و نسبت به رفع مشکلات استان تصمیماتی اتخاذ خواهد شد و اعتباراتی برای اولویت‌ها قرار داده شده است.

دکتر رئیسی افزود: نتیجه اقدامات و مصوبات را در شورای اداری استان اعلام خواهیم کرد تا همه نسبت به اجرایی کردن مصوبات اهتمام بورزند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *