رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ادامه بررسی و تصمیمات اقتصادی کمیسیون مشترک مجمع برای تحقق پیشرفت اقتصادی عدالت محور

11:34 - 23 تير 1401
کد خبر: ۴۳۵۷۴۶۰
دسته بندی: سیاست ، عمومی
اعضای کمیسیون مشترک مجمع تشخیص مصلحت نظام در نوزدهمین جلسه خود، موارد دیگری از سیاست‌های کلی پیشنهادی برنامه هفتم توسعه را جمع بندی کردند.

خبرگزاری میزان _ به گزارش مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، در جلسه کمیسیون مشترک که به ریاست دکتر محمدباقر ذوالقدر و با حضور برخی اعضای مجمع و نمایندگانی از دولت، مجلس، قوه قضاییه و ستاد کل نیروی‌های مسلح برگزار شد، اعضای کمیسیون مشترک مواد دیگری از سیاست های کلی برنامه هفتم در خصوص اصلاح نظام پولی و بانکی را برای ارائه به صحن مجمع مورد بررسی قرار دادند.

در این جلسه، آقایان محسن رضایی، پرویز داودی، سید مرتضی نبوی، حسین مظفر، مجید انصاری، صادق واعظ زاده، محمدرضا باهنر و غلامرضا آقازاده دیدگاه‌های خود را درباره ضرورت اتخاذ رویکردهای سازنده در اقتصاد کشور در طول برنامه هفتم توسعه بیان کردند و بحث و بررسی درباره سایر بندهای سیاست های کلی برنامه هفتم به جلسه بعد کمیسیون مشترک موکول شد.

خاطر نشان می‌شود جلسات کمیسیون مشترک سیاست‌های کلی برنامه هفتم همراه با شورای مجمع تشکیل می شود و جمع بندی‌های این کمیسیون در شورای مجمع مطرح و مورد بررسی و تصویب قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *