استثمار جنسی 1000 کودک در یکی از شهرهای انگلیس

13:05 - 22 تير 1401
کد خبر: ۴۳۵۶۲۳۸
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
نتایج یک تحقیقات جدید نشان می‌دهد که بیش از هزار کودک در یکی از شهرهای انگلیس به مدت چندین دهه هدف استثمار جنسی قرار گرفته‌اند.

خبرگزاری میزان - یک تحقیق مستقل نشان داده که بیش از 1000 کودک در شهر «تلفورد» انگلیس هدف استثمار جنسی آشکار قرار گرفتند و این موضوع از سوی مقامات نادیده گرفته شده است.

به گزارش «اسکای نیوز»، این تحقیق مستقل که اخیرا به پایان رسیده، نشان می‌دهد که بیش از هزار کودک در «تلفورد»، از سال 1989 به دلیل ناکامی پلیس و دولت محلی در تحقیق درباره مجرمان، هدف استثمار جنسی قرار گرفتند.

این تحقیق پس از آن آغاز شد که تحقیقات «ساندی میرور» در سال 2018 نشان داد که این گزارش‌های استثمار جنسی مربوط به دهه 1980 است؛ تحقیقات از آن زمان، این گزارش‌ها را تأیید کرده و دریافته که به دلیل مقصر دانستن کودکان، نه عاملان، اجازه ادامه این آزارهای جنسی داده شده است.

این گزارش نشان می‌دهد که معلمان و کارگران جوان از گزارش سوء استفاده جنسی از کودکان دلسرد شده‌اند و این استثمار به دلیل ادعایی «بروز خشم در مورد نژاد» بررسی نشده است.

«تام کراوتر»، محقق ارشد این تحقیق می‌گوید «کودکان بی‌شماری مورد تجاوز و آزار جنسی قرار گرفتند. آنها عمدا تحقیر شدند، به اشتراک گذاشته شده و قاچاق شدند.»

این تحقیق مستقل به بررسی جامع بهره‌کشی جنسی از کودکان در شهر «تلفورد» از سال 1989 تا به امروز پرداخته است.

این جدیدترین مورد از مجموعه وحشتناک سوء استفاده جنسی در انگلیس است؛ در سال 2014، گزارش مستقل دیگری حاکی از آزار جنسی هزار و 400 کودک در یک شهر دیگر در انگلیس بود، همچنین «جیمی سویل»، مجری سرشناس تلویزیون، 500 کودک را مورد آزار و اذیت قرار داده بود؛ هر دو مورد در طول دهه‌ها اتفاق افتاده بودند.

انتهای پیام/


برچسب ها: انگلیس آزار جنسی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *