رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

میرزایی: مشکلات شمشیربازی باید درون خانواده حل شود/ بهتر است نقاط قوت فدراسیون را هم ببینیم

7:45 - 18 تير 1401
کد خبر: ۴۳۴۹۵۱۲
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
عضو هیأت رئیسه فدراسیون شمشیربازی گفت: اگر مشکلی هم در خانواده است و حل نشد، نباید مسئله را به رسانه‌ها بکشانیم.

محمد میرزایی در گفت‌وگو با میزان، درباره انتقادات میرشفیعی به عملکرد فدراسیون شمشیربازی مبنی بر اینکه در هیأت رئیسه فدراسیون به غیر از یک نفر بقیه از این رشته نیستند، اظهار داشت: در هیأت رئیسه فدراسیون ۲ ورزشکار قدیمی این رشته حضور دارد، من به همراه رضا حدادایان پیشکسوت این رشته هستیم، هرچند وظیفه اعضا مدیریت کلان است نه ورود به مسائل فنی. به طور خاص در مورد مسائل فنی تیم ملی مربیان تصمیم می‌گیرند. انتخاب سرمربی و اعضای تیم ملی پروسه‌ای جدا با کمیته خاص خودش را دارد و هیأت رئیسه هیچ دخل و تصرفی ندارد. تصمیمات هیأت رئیسه به جزئیات نیست و موارد کلان فدراسیون است.

وی افزود: در بازی‌های المپیک در بخش تیمی فقط در یک ضربه و 45 بر 44 مدال را از دست دادیم، حتی آن یک ضربه هم جای حرف و حدیث داشت. با این اوصاف نمی‌توانیم بگوییم که ضعیف بودیم. نمی‌گویم که فدراسیون جای هیچ نقدی ندارد و همه چیز درست است، خودم بارها با رئیس فدراسیون صحبت کردم، اما اعتقاد شخصی من این است که در یک جاهایی خوب کار کرده است. از سال ۶۹ در‌ شمشیربازی هستم، ۴ رئیس فدراسیون دیده‌ام و با ۲ رئیس مستقیم کار کرده‌ام.

رئیس هیأت شمشیربازی استان تهران با اشاره به اینکه نباید بحث را شخصی کنیم، گفت: اگر مشکلی هم هست و مربوط به مسائل شخص است نباید اینگونه به آن بپردازیم چون باید مشکلات درون خانواده حل شود و به رسانه‌ها کشیده نشود. شاید رسانه‌ها نتوانند در این خصوص کمکی کنند. من هم وظیفه‌ام مشخص است و وظیفه‌ام این است تا به عنوان رئیس هیأت به هیأتم رسیدگی کنم.

میرزایی در پایان با اشاره به اینکه من خودم به فدراسیون در جاهایی نقد دارم، خاطرنشان کرد: الان تیمی که قرار است به مسابقات جهانی اعزام خواهد شد اعتقاد دارم که تیم فلوره هم باید به این رقابت‌ها می‌رفت و انتقادات جدی هم در مورد این موضوع به فدراسیون وارد کردم. حتی گفتم خانم‌ها را می‌برید چرا تیم کامل نمی‌برید؟ اگر مشکلی هم در خانواده است و حل نشد، نباید مسئله را به رسانه‌ها بکشانیم. باید به مسئولان بالاتر مراجعه کنیم و اگر قرار باشد قضاوت کنیم بهتر است نقاط قوت و ضعف را ببینیم.

انتهای پیام/


برچسب ها: شمشیربازی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *