رئیس کل دادگستری گلستان به دادستان گنبد برای رفع مشکلات مسکن مهر کاج گنبدکاووس ماموریت داد

16:08 - 30 خرداد 1401
کد خبر: ۴۳۲۱۴۴۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری گلستان در پی دعوت پیامکی اهالی مسکن مهر کاج گنبدکاووس درباره مشکلات ساکنان این منطقه، برای بررسی مشکلات آنان به این شهرستان رفت.

خبرگزاری میزان- حیدر آسیابی در پی دعوت پیامکی اهالی مسکن مهر کاج گنبدکاووس درباره مشکلات ساکنان این منطقه، برای بررسی مشکلات آنان به این شهرستان رفت.

رئیس کل دادگستری گلستان در بازدید از مسکن مهر کاج گنبدکاووس برای حل مشکلات اهالی این منطقه دستور صادر کرد.

وی در حاشیه بازدید از سایت مسکن مهر کاج گنبدکاووس گفت: ساکنان این پروژه مسکونی بارها از طریق سامانه پیامکی ارتباط مردمی دادگستری گلستان از وضعیت نامطلوب و برخی مشکلات آن گلایه داشتند که تصمیم گرفته شد با حضور میدانی و از نزدیک، پیگیری و بررسی مشکلات در دستورکار قرار گیرد.

اسیابی افزود: برای سه هزار جمعیت ساکن سایت مسکن مهر کاج گنبدکاووس امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی و حتی مسجد پیش بینی نشده که دادگستری و دادستانی پیگیری لازم را در این خصوص انجام خواهد داد.

رئیس کل دادگستری استان گلستان افزود: نبود امکانات رفاهی و عمومی آسیب‌هایی را متوجه اهالی مسکن مهر کاج گنبدکاووس می‌کند که تلاش داریم با همکاری مسوولان شهری و دادستانی این آسیب‌ها به حداقل برسد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه تغییر و تحول واگذاری مسکن مهر از سوی مسکن و شهرسازی به شهرداری گنبدکاووس برای ارائه خدمات شهری صورت نگرفته دادگستری به جد پیگیر واگذاری آن است.

آسیایی بررسی وضعیت اجتماعی مسکن مهر کاج را به عنوان اولین مأموریت کاری دادستان جدید گنبدکاووس اعلام کرد و افزود: برخی ترک فعل ها از سوی متولیان مسکن مهر که توام به ارائه خدمات عمومی به ساکنین محل بوده صورت پذیرفته که نیازمند بررسی است.

در این بازدید مهدی دهرویه فرماندار ویژه گنبدکاووس ، "سیدعلی اصغر موسوی" شهردار گنبدکاووس و "پرویز ناصری" رییس شورای اسلامی این شهر نیز حضور داشتند .

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *