بازی فریب باشگاه استقلال؟/ استیصال مدیریتی یا هوشمندی برای مقابله با حاشیه‌سازی

0:10 - 30 خرداد 1401
کد خبر: ۴۳۱۸۵۲۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیران استقلال خواسته یا ناخواسته اطلاعاتی را در اختیار برخی دوستان رسانه‌ای خود قرار می‌دهند که کاملاً موثق و تایید شده نیستند.

خبرگزاری میزان - در حالی‌که این روزها بلاتکلیفی نیمکت استقلال به دغدغه اصلی هواداران این باشگاه تبدیل شده است هر روز اخبار ضدونقیضی از انتخاب سرمربی در فضای مجازی منتشر می‌شود، اما مسئولان باشگاه ترجیح می‌دهند به سیاست سکوت خود ادامه دهند، سیاستی که هم می‌تواند نشان از مدیریت قوی باشگاه‌ باشد و هم از سر ضعف و استیصال برای عدم پاسخگویی و شفاف‌سازی.

از یکسو مدیران استقلال می‌خواهند با عدم درز اطلاعات به بیرون مانع از ورود و کارشکنی دلالان و افزایش قیمت گزینه‌های مورد نظر خود شوند، اما‌ از سوی دیگر نگرانی هواداران بابت نیمکت تیمشان و از دست‌دادن زمان تمامی ندارد.

البته در این میان چندین گزینه جدی داخلی و خارجی برای حضور روی نیمکت قهرمان فصل قبل مطرح شدند که در این بین مدیریت استقلال تنها در یکی، دو مورد اظهار نظر کرد.

الکساندر نوری، مربی ایرانی - آلمانی یکی از گزینه‌هایی بود که تقریبا بیشتر رسانه‌های معتبر حضور او در استقلال را قطعی می‌دانستند و به زعم آنها تنها یک گام تا هدایت آبی‌پوشان فاصله‌ داشت، یک گامی که هیچگاه محقق نشد تا نیمکت آبی‌ها بیشتر از ۳ هفته بعد از رفتن مجیدی همچنان بدون مدعی بماند.

البته در این میان می‌توان به نکته‌ای قابل توجه نیز رسید، اینکه مدیران استقلال خواسته یا ناخواسته اطلاعاتی را در اختیار برخی دوستان رسانه‌ای خود قرار می‌دهند که کاملاً موثق و تأیید شده نیستند که می‌توان از این موضوع دو برداشت متفاوت داشت یا اینکه واقعاً آنها نیز در جریان مذاکرات مستقیم مدیران باشگاه با گزینه‌های هدایت استقلال نیستند و تنها شنیده‌هایشان را به صورت غیررسمی به رسانه‌ها منتقل می‌کنند یا اینکه در فرایندی حساب شده در یک بازی رسانه‌ای با حرکاتی رونالدینیویی ضمن انحراف افکار عمومی هم برای خود زمان می‌خرند و هم بدور از جنجال‌های رسانه‌ای و فضای مجازی به مذاکره با گزینه‌های اصلی می‌پردازند.

در هر حال تعدد گزینه‌های این روزها به اندازه‌ای زیاد شده که بعد از انتشار نام یک مربی توسط یک رسانه، رسانه بعدی آلترناتیوی برای آن مربی رو می‌کند تا از این بازی رسانه‌ای عقب نماند، آنهم با اتکا به اطلاعاتی که از رابطهای خود در‌ باشگاه استقلال دریافت می‌کنند که می‌تواند همانطور که گفته شد غیرموثق و بازی فریب برای خریدن زمان باشد.

با این شرایط نیمکت خالی استقلال برای سومین هفته متوالی بدون متولی شده است، هرچند مدیران باشگاه وعده داده‌اند اواسط هفته جاری تکلیف جانشین مجیدی مشخص شود، وعده‌ای که باید منتظر ماند و دید چه زمانی محقق خواهد شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: استقلال

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *