شهید سلیمانی برای دشمنانش خطرناک‌تر از سردار سلیمانی شده است؛ واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به حال و احوال این روزهای «پمپئو»

12:41 - 28 خرداد 1401
کد خبر: ۴۳۱۶۹۹۴
کاربران شبکه‌های اجتماعی در رابطه با سخنان وزیر خارجه سابق آمریکا درمورد شهادت شهید قاسم سلیمانی واکنش نشان دادند.

خبرگزاری میزان _ بامداد روز جمعه 13 دی سال 1398 شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس به دستور دونالد ترامپ رئیس جمهور وقت آمریکا، با پهپادهای آمریکایی به شهادت رسیدند.

بعد از گذشت حدودا 2 سال از شهادت این دو فرمانده مقاومت، شب گذشته مایک پمپئو، وزیر خارجه سابق آمریکا در بخشی از گفت‌وگو با شبکه العربیه مدعی شد: اولین بار از توییتر متوجه تهدید ایران برای ترور خودم شدم. البته شوخی می‌کنم، مسئله خیلی واضح است؛ آنها تلاش می‌کنند رهبران بعدی آمریکا را متقاعد کنند که شما آن‌طور که پامپئو رفتار کرد رفتار نکنید.

همزمان با پخش این گفت‌وگو بود که کاربران توییتری در واکنش به مطرح شدن ادعاهای بی اساس از طرف یکی از عاملین ترور شهید قاسم سلیمانی و همچنین مصاحبه اینترنتی وزیر سابق امور خارجه آمریکا و حاضر نشدن وی برای انجام مصاحبه‌ای حضوری مطالبی را در رابطه با ترس این مقام بلند پایه آمریکایی از انتقام سخت جمهوری اسلامی ایران منتشر کردند که در ادامه برخی از آن‌ها را مرور خواهیم کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *