کشف 50 فقره موبایل قاپی در تهران

14:46 - 25 خرداد 1401
کد خبر: ۴۳۱۳۷۰۲
رئيس پايگاه سوم پليس آگاهي تهران بزرگ از دستگيري 2 سارق حرفه اي موبايل قاپ و كشف 50 فقره سرقت خبر داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ كارآگاه قاسم دستخال گفت: نوزدهم ارديبهشت سال جاري شهروندی با مرکز فوريت هاي پليسي 110 تماس و اظهار داشت، 2 موتورسوار قصد سرقت تلفن همراهش را داشتند که با مقاومت من مواجه وبا کمک سایر شهروندان موفق به سرقت تلفن همراهم نشدند. ولی با رها کردن موتورسیکلتشان و سرقت موتورسیکلت شهروندی از محل گریختند.

وي با اشاره با اینکه پس از تحقیقات اولیه توسط ماموران کلانتری سنایی پرونده در اختیار تيم مبارزه با سرقت به عنف پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت، عنوان كرد: با توجه به جا ماندن موتورسيکلت سارقان در محل سرقت با استعلامات صورت گرفته مالک موتورسيکلت به نام جمشيد شناسايي شد که با بررسي صورت گرفته مشخص شد موتورسيکلت در زمان وقوع سرقت، در اختيار فرزندش به هويت شاهرخ بوده که از سارقان حرفه اي و سابقه دار در زمينه سرقت به عنف و قاپ زني مي باشد و سرقت اخير را با همدستي يكي از دوستانش به نام نادر انجام داده است.

رئیس پايگاه سوم پليس آگاهي تهران گفت: نتیجه تحقيقات به مرجع قضائي انعکاس و دستور دستگيري متهمان از دادسراي ناحيه 34 تهران صادر شد و بدین ترتیب با بهره گيري از شيوه هاي نوين و علمي كشف جرم مخفيگاه متهمان در ميدان شوش شناسايي و در يک عمليات ضربتي هر دو متهم دستگير شدند.

اين مقام انتظامي تصريح كرد: در تحقيقات اوليه متهمان به بيش از 50 فقره سرقت گوشي تلفن همراه از شهروندان اعتراف و تا کنون 30 تن از مال باختگان شناسایی شدند.

گفتنی است متهمان برای تکمیل پرونده و کشف جزئیات پرونده در اختیار این یگان قرار دارند.

انتهای پیام/


برچسب ها: پلیس موبایل قاپی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *