رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دستگیری ۷۳۳سارق و مالخر

15:49 - 24 خرداد 1401
کد خبر: ۴۳۱۲۰۸۳
فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پنجاه‌ و ششمین مرحله از طرح رعد از دستگیری ۷۳۳سارق و مالخر خبرداد.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار "حسین رحیمی" در پنجاه‌ و ششمین مرحله از طرح رعد که صبح امروز ستاد پلیس پایتخت برگزار شد، گفت: امروز پنجاه و ششمین مرحله از طرح رعد پس از چندین روز کار اطلاعاتی و عملیاتی به اجرا درآمده و در جریان آن ۷۳۳ سارق، مالخر، گوشی‌قاپ، سارق موتور و خودرو دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: با انهدام ۱۹ باند در این طرح بالغ بر ۳۲۴۰ فقره از اموال مردم کشف و به ۹۵۳ فقره پرونده سرقت نیز رسیدگی شد.

وی ارزش ریالی اموال کشف شده را ٢٢ میلیارد و ١٩٣ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: در طرح مذکور ۲۲ محکوم فراری که به عناوین مختلف و از مدت‌ها قبل متواری بوده و تحت تعقیب محاکم قضایی قرار داشتند نیز بازداشت شدندو همچنین ۲۷۰ فشنگ جنگی، ۱۱۷ قبضه سلاح سرد و چهار قبضه سلاح گرم نیز در این مرحله از طرح کشف شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان این‌که در این طرح ۸۷ مورد از پاتوق‌های سارقان، ۱۷ پاتوق مالخران و دو محل تردد اوباش نیز با حکم قضایی پاکسازی شدند، اضافه کرد: ۵۹ نقطه که در آن مواد مخدر به فروش می‌رسید نیز پاکسازی شد.

وی گفت: همچنین ٣١ درصد از سارقان که امروز دستگیر شدند سارقان قطعات و لوازم نقلیه بودند, ٢١ درصد جیب بر و کش رو زن بودند. همچنین ١٩ درصد سارق معابر، ١٧ درصد سارق اماکن خصوص و دولتی و پنج درصد نیز سارقان منزل بودند.

سردار رحیمی در ادامه به یکی از دستاوردهای این طرح اشاره کرد و گفت: در یکی از موارد که در این مرحله از طرح انجام شد از یک باند چهار نفره ۹۰ کیلوگرم هروئین کشف شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: پلیس سارق

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *