رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آخرین وضعیت مصدومان حادثه کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد از زبان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی

23:04 - 23 خرداد 1401
کد خبر: ۴۳۱۰۷۴۴
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، آخرین وضعیت مصدومان حادثه نشتی مواد شیمیایی در کارخانه کربنات سدیم شهرستان فیروزآباد را تشریح کرد.

خبرگزاری میزان - طبق گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز،مهرداد شریفی معاون درمان که عصر امروز پس از وقوع حادثه در کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد به همراه تیمی از متخصصان طب اورژانس، جراحی عمومی و بیهوشی با بالگرد اورژانس به این شهرستان اعزام شد، گفت: وقوع این حادثه تاکنون ۱۰۱ مصدوم به دنبال داشت که به بیمارستان حضرت قائم (عج) منتقل شدند.

او ادامه داد: مصدومان این حادثه بیشتر در زمینه های تنفسی آسیب دیدند که با کمک تیم های درمانی و پرسنل بیمارستان در حال دریافت خدمات هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه بیمارستان حضرت قائم (عج) فیروزآباد با تمام امکانات و تجهیزات در حال ارایه خدمات درمانی به مصدومان این حادثه است، از آمادگی کامل این مرکز درمانی با ۱۰۰ تخت بیمارستانی دیگر برای مصدومان احتمالی خبر داد.

شریفی بیان کرد: خوشبختانه تاکنون موردی از فوت ناشی از این حادثه گزارش نشده و تمامی مصدومان در وضعیت مطلوبی به سر می برند.

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس در این راستا گفت: مصدومان حادثه کارخانه کربنات سدیم فیروزاباد به ۱۱۲ نفر رسید.

مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور نیز گفت: بر اثر وقوع سانحه در کارخانه کربنات سدیم استان فارس ۱۴ دستگاه آمبولانس  به محل حادثه اعزام شده است.

وی افزود: تیم درمان تخصصی از  شیراز به فیروز آباد منتقل  و مرکز مدیریت بحران وزارت بهداشت به طور کامل تمام جزئیات این حادثه را رصد می‌کند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *