کمیته انضباطی هوادار را مقابل صنعت‌نفت بازنده کرد

13:06 - 22 خرداد 1401
کد خبر: ۴۳۰۸۵۲۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بر اساس رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نتیجه دیدار برگزار نشده تیم‌های فوتبال صنعت نفت و هوادار به سود آبادانی‎ها اعلام شد.

خبرگزاری میزان - دیدار دو تیم صنعت نفت آبادان به عنوان تیم میزبان و تیم هوادار تهران به عنوان تیم میهمان از هفته سی‌ام مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور که  قرار بود در تاریخ 12خرداد ماه در شهر آبادان برگزارشود، به دلیل عدم حضور تیم هوادار، انجام نشد.

کمیته انضباطی پس از دعوت از مدیران دو تیم جهت استماع دفاعیات آنها و ارائه مستندات و مدارک اعلام کرد: با توجه به مقررات و آیین نامه برگزاری مسابقات لیگ برتر مصوب ۱۳۹۸ هیچ اشاره‌ای به کیفیت نوع وسیله نقلیه برای تیم میهمان نشده و صرفاً هزینه‌های وسیله به عهده باشگاه میزبان است.

ضمن اینکه تیم میزبان با توجه به شرایط زمانی حاکم بر شهر آبادان در زمان حضور تیم میهمان در این شهر تمام تلاش و مساعی خود را جهت اعزام تیم میهمان به شهر مسجدسلیمان به کار گرفته است هر چند که اعزام تیم میزبان با دو دستگاه اتوبوس VIP در تاریخ 11 خرداد به مسجدسلیمان نمی‌تواند دلیلی بر الزام باشگاه صنعت نفت بر تهیه دستگاه اتوبوس مشابه برای تیم میهمان باشد.

بر همین اساس تشخیص درجه مسئولیت به منظور تحمیل بار تنبیه انضباطی بر عهده اعضای کمیته انضباطی بوده و بنا به مستندات و مدارک ارائه شده و شرایط اوضاع و احوال وفق ماده ۶۲ مقررات انضباطی تیم هوادار را مسئول عدم برگزاری مسابقه به دلیل امتناع از سفر به شهر مسجدسلیمان شناخته شده و لذا با اعلام بازنده نمودن تیم هوادار با نتیجه 3 بر صفر اعلام می‌دارد با توجه به اینکه تیم هوادار به احترام مردم آبادان به آن شهر سفر نموده و این حضور نشان دهنده اراده این باشگاه جهت انجام مسابقه در مقابل تیم صنعت نفت آبادان بوده با اعلام مواد ۹۳ و ۹۴ مقررات انضباطی، تیم هوادار را به جریمه نقدی 10 میلیون ریال محکوم  شد.  

 این رای وفق مقررات در خصوص جریمه نقدی قطعی بوده و خصوص نتیجه ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی در کمیته محترم استیناف است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *