12 مورد آزادسازی در حریم رودخانه زیاران آبیک با دستور قضایی انجام شد

13:35 - 21 خرداد 1401
کد خبر: ۴۳۰۶۸۶۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
با دستور دادستانی شهرستان آبیک در هفته گذشته 12 مورد آزادسازی و رفع تصرف در بستر و حریم رودخانه زیاران صورت گرفت.

مرتضی محمدی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص اقدامات دادستانی شهرستان آبیک استان قزوین در راستای آزادسازی اراضی ملی و حریم رودخانه های شهرستان، اظهارکرد: در پی گزارش شرکت آب منطقه‌ای قزوین مبنی بر 62 مورد تصرف غیر مجاز در بستر و حریم رودخانه زیاران واقع در این شهرستان، دادستانی شهرستان آبیک دستور قضایی جهت رفع این تصرفات را صادر کرد.

وی افزود: بر اساس بازدیدهای میدانی و گزارش‌های ارسال شده، این تصرفات به صورت ساخت و ساز، دیوارکشی، کاشت نهال و فنس کشی در سال های متمادی بوده است که میزان تصرفات اشخاص بر اساس نظریات کارشناسی مشخص شد.

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان آبیک در ادامه گفت: ظرف هفته گذشته با همت و دستور قضایی دادستانی شهرستان آبیک 12مورد از این تصرفات در راستای صیانت از حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم رفع تصرف و آزاد سازی شد.

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان آبیک اعلام کرد: دادستانی شهرستان درجهت رفع سایر تصرفات ذکر شده در بستر و حریم رودخانه زیاران شهرستان اقدامات مستمری را انجام می دهد.  

محمدی رفع موانع و تصرفات حریم و بستر رودخانه‌های استان را از برنامه‌های جدی شورای حفظ حقوق بیت المال بر شمرد و تاکید کرد: این موضوع در دستور کار دادستانی آبیک نیز قرار دارد و به همه متصرفان هشدار داده می‌شود تا در کمترین زمان برای رفع تصرفات خود اقدام کنند؛ درغیراینصورت قانون با جدیت نسبت به آنها اعمال خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دادستان شهرستان آبیک دستور رفع تصرف بستر و حریم رودخانه زیاران را صادر کرد

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *