رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رنگرز: امیدوارم سهم و جایگاه کشتی مازندران در تیم‌های ملی محفوظ باشد

15:28 - 20 خرداد 1401
کد خبر: ۴۳۰۵۷۶۶
مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران گفت: جام تختی به عنوان مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد است.

خبرگزاری میزان - حسن رنگرز، مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران درباره میزبانی تنکابن از رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*تقریبا در بازه زمانی یک ماه گذشته برای سومین مرتبه میزبان سومین رویداد بین المللی در کشتی هستیم. رقابت‌های جام عبدالله موحد و جام شهید هاشمی نژاد نیز به نوعی از مراحل انتخابی تیم ملی بودند که همانند جام تختی میزبانی به مازندران سپرده شد.

*بعد از گذشت یک دهه، تنکابن بار دیگر میزبانی جام تختی را بر عهده گرفت و امیدوارم میزبان شایسته ای از جام جهان پهلوان تختی باشیم و میهمانان داخلی و خارجی از میزبانی تنکابن از این رقابت ها رضایت داشته باشند.

*این رقابت‌ها به عنوان مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد است و امیدوارم این میزبانی ها سهم مازندران را در تیم های ملی کشتی ارتقا دهد. کشتی مازندران سهم زیادی در تاریخ کشتی ایران داشته و بخشی زیادی از افتخارآفرینی‌ها توسط کشتی گیران این استان بدست آمده است.

*امیدوارم مثل سال گذشته که نیمی از ملی پوشان کشتی آزاد در مسابقات قهرمانی جهان متعلق به استان مازندران باشد، این‌بار نیز سهم و جایگاه کشتی مازندران در تیم های ملی محفوظ باشد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *