رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بیش از یک هزار دادرسی‌الکترونیک توسط محاکم دادگستری استان قم در سال جاری انجام شد

8:58 - 20 خرداد 1401
کد خبر: ۴۳۰۵۰۹۸
رئیس کل دادگستری استان قم، گفت: در 2 ماهه نخست سال‌جاری جمعا یک هزار و 225  دادرسی‌الکترونیک درمحاکم قضایی و حقوقی دادگستری ‌استان قم انجام شده است.

حجت الاسلام و المسلمین مظفری در گفت‌وگو با میزان، در رابطه با اقدامات دادگستری استان قم در خصوص انجام دادرسی الکترونیک در محاکم دادگستری این استان، با تاکید بر کوتاه کردن زمان رسیدگی‌ها، اظهارکرد: با راه‌اندازی سیستم دادرسی‌الکترونیک دیگر نیازی به انتقال مددجو به خارج از زندان نیست . به همین منظور همچنین در راستای اجرای طرح تحول و هوشمند سازی قوه قضاییه و استفاده از فناوری دادگستری استان قم برای انجام تمام دادرسی‌ها به صورت الکترونیک تلاش می‌کند.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت نهادهای ارفاقی، تاسیسات حقوقی و دادرسی‌های الکترونیک توسط قضات، افزود: در 2 ماهه نخست سال‌جاری جمعا یک هزار و 225  دادرسی‌الکترونیک درمحاکم قضایی و حقوقی دادگستری ‌استان قم انجام شده است.

رئیس کل دادگستری استان قم راه‌اندازی و بهره‌مندی از  فناوری‌های الکترونیک در قوه قضاییه را از توفیقات و فرصت‌های مهم ارزیابی کرد و افزود: از تعداد کل دادرسی‌های الکترونیک انجام شده در سال‌جاری 540 مورد در فروردین و 685 مورد آن در اردیبهشت‌ماه صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید:

۴۵۱ زندانی استان قم از ابتدای سال با استفاده از پابند الکترونیک آزاد شدند

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری دادرسی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *