رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

خط لوله انتقال آب دریا، در اوائل تابستان به یزد می رسد

18:23 - 18 خرداد 1401
کد خبر: ۴۳۰۴۰۹۳
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
معاون اول رئیس جمهور دستور داد جهت حل مشکل اضطراری تامین آب در استان یزد، خط لوله انشعابی انتقال آب دریا از اردکان به یزد هر چه زودتر تا اوائل تابستان سال جاری به بهره برداری برسد.

خبرگزاری میزان – محمد مخبر، معاون اول رییس جمهور عصر امروز(چهارشنبه) در دهمین جلسه انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به فلات مرکزی از کمبود منابع آب به عنوان تهدید و بحرانی برای آینده جهان یاد کرد و گفت: طرح های انتقال آب از دریا به مناطق کم آب کشور به عنوان خدمتی بزرگ و ماندگار از دولت سیزدهم به یادگار خواهد ماند.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به کمبود منابع آب در مناطق مرکزی کشور و اجرای ۴ خط انتقال آب از دریا، افزود: این یک پروژه بزرگ ملی و برای آینده ایران است که باید با همکاری و مشارکت همه ذینفعان به سرانجام برسد.

وی پس از ارائه گزارش وزیر نیرو در خصوص انشعاب خط اول انتقال آب دریا از اردکان به یزد، دستور داد جهت حل مشکل اضطراری تامین آب در این استان، این خط لوله انشعابی هر چه زودتر تا اوائل تابستان سال جاری به بهره برداری برسد.

در این جلسه که وزرای نیرو و صنعت معدن و تجارت نیز حضور داشتند، گزارشی از میزان پیشرفت تمامی ۴ خط انتقال آب از دریا، جدول زمان بندی اجرای پروژه های مرتبط و همچنین روش های تأمین منابع مالی این طرح ها و برخی مشکلات موجود ارائه و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *