8 مددجوی زندان شهرستان دشتستان در جریان بازدید رئیس کل دادگستری بوشهر آزاد شدند

10:00 - 18 خرداد 1401
کد خبر: ۴۳۰۲۴۲۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان بوشهر در جریان بازدید از زندان شهرستان دشتستان دستور آزادی 8 نفر از زندانیان واجد شرایط را صادر کرد.

خبرگزاری میزان - علی جمادی با همراهی معاونین قضایی، رئیس دادگستری و دادستان شهرستان دشتستان و روسای دادگاه‌های عمومی بخش آبپخش، سعد آباد و تعدادی از قضات و سرپرست اداره کل زندان‌های استان بوشهر، از زندان شهرستان دشتستان و اردوگاه کار درمانی در استان بازدید کرد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر علاوه بر بازدید از بخش‌های مختلف زندان از نزدیک و به صورت چهره به چهره در جمع مددجویان اندرزگاه‌ها حضور یافت و به درخواست‌ها، مسایل و مشکلات آنان رسیدگی و دستورات لازم جهت بررسی وضعیت آن‌ها صادر کرد.

وی با اشاره به تاثیر ملاقات چهره به چهره قضات با زندانیان، گفت: از تمام ظرفیت‌های قانونی جهت کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها استفاده خواهیم کرد و در همین راستا نیز قضات محاکم قضایی استان به طور مستمر از زندان بازدید و در خواست‌های زندانیان را بررسی می‌کنند.

جمادی همچنین با تاکید بر لزوم توجه به اعمال مجازات‌های جایگزین حبس افزود: استفاده حداکثری از تسهیلات قضایی از جمله آزادی مشروط، رأی باز، عفو موردی، تعلیق اجرای مجازات و تشکیل کمیسیون عفو در رابطه با زندانیان موجب کاهش و کنترل جمعیت کیفری در زندان‌ها می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در جریان بازدید از زندان شهرستان دشتستان دستور آزادی 8 نفر از زندانیان واجد شرایط را صادر کرد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در این بازدید با تقدیر از تلاش و خدمات انجام شده توسط سرپرست اداره زندان‌های و کارکنان زندان استان بوشهر بر سالم‌سازی محیط زندان، تقویت رویکرد‌های تربیتی در قبال زندانیان، مهارت آموزی و توانمندسازی زندانیان با هدف بازگشت زندانی به فعالیت‌های سالم و پرهیز از هرگونه اجحاف در حق زندانیان تأکید کرد.

بیشتر بخوانید:

مشکلات قضایی ۳۵ نفر در ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری بوشهر رسیدگی شد

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری بازدید

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *