50 پرونده کثیرالشاکی با همت دادگستری استان یزد در سال‌جاری مختومه شد

8:09 - 18 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۹۹۸۱۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان یزد، گفت: در 2 ماهه نخست سال‌جاری با کمک و تلاش شبانه روزی مسئولان قضایی و همکاران دادگستری استان 50 فقره پرونده کثیرالشاکی مختومه شد.

غلامعلی دهشیری در گفت‌وگو با میزان، در رابطه با اقدامات دادگستری کل استان یزد در راستای تحقق دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر اجرای سند تحول قضایی و تعیین تکلیف پرونده‌های معوقه، اظهارکرد: با کمک و تلاش شبانه روزی مسئولان قضایی و همکاران دادگستری استان یزد در 2 ماهه نخست سال‌جاری تعداد 50 فقره پروندۀ کثیرالشاکی مورد رسیدگی قرار گرفته ومختومه شده است.

وی با اشاره به این که در سال گذشته نیز پرونده‌های بسیاری با موضوعات مختلف حقوقی و قضایی تعیین تکلیف و مختومه شد، افزود: از تعداد کل پرونده‌های کثیرالشاکی مختومه شده در سال جاری 22 فقره پرونده در فروردین و 28 فقره در اردیبهشت ماه رسیدگی ومختومه شده‌اند.

رئیس کل دادگستری استان یزد، در ادامه با تاکید بر تسریع در رسیدگی به پرونده‌های کثیرالشاکی و زندانی‌دار در استان گفت: پرونده های کثیرالشاکی مختومه شده در استان یزد در سال‌جاری به طور میانگین 20 شاکی داشته‌اند.

دهشیری همچنین ابراز کرد: تلاش برای اخذ رضایت تمامی شاکیان پرونده‌ها بخصوص در پرونده‌های معوقه و کثیرالشاکی ادامه دارد و امیدواریم در روزهای آتی نیز با جلب رضایت شاکیان پرونده‌های بیشتری تعیین تکلیف و مختومه شوند.

بیشتر بخوانید:

با ورود دستگاه قضا مجتمع کاشی و سرامیک سها سرام یزد پس از ۷ سال احیا شد/ اشتغال‌زایی برای ۲۰۰ نفر

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *