الهه منصوریان سرمربی تیم ووشو جوانان شد/ با تمام توانم برای بالا بردن پرچم تیم ملی تلاش خواهم کرد

11:34 - 16 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۹۹۵۳۴
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
سرمربی تیم ملی ووشو جوانان بانوان ایران در بخش ساندا معرفی شد.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، طی حکمی از سوی امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو «الهه منصوریان» به عنوان سرمربی تیم‌های ملی ساندا جوانان بانوان منصوب شد.

همچنین در حکمی جداگانه از سوی رئیس فدراسیون نیز، شهربانو منصوریان به عنوان مربی این تیم معرفی شد.

هشتمین دوره مسابقات ووشو قهرمانی جوانان جهان طی روزهای ۲ تا ۱۰ دسامبر (۱۱ تا ۱۹ آذرماه) سال جاری به میزبانی اندونزی برگزار خواهد شد و خواهران منصوریان تا پایان این مسابقات هدایت تیم ملی بانوان را بر عهده خواهند داشت.

الهه منصوریان با ابراز خوشحالی از انتصابش به عنوان سرمربی تیم ساندا بانوان جوانان اظهار داشت: هر ورزشکاری آرزوی هدایت تیم ملی را دارد و این مسئله درباره من نیز صدق می‌کند. خوشحالم این فرصت در اختیارم قرار گرفته و از فدراسیون بابت اعتمادی که به من کرد، تشکر می‌کنم. قطعاً با همه وجود و انرژی کار خواهم کرد و سعی می‌کنم تیمی شایسته و خوب را برای حضور در مسابقات جهانی اندونزی آماده کنم.

وی ادامه داد: من پیش از این در کادر فنی تیم سپاهان حضور داشتم، اما امروز این فرصت برایم به وجود آمده تا به عنوان سرمربی در یک رویداد بین‌المللی حضور داشته باشم. امیدوارم این مسیر را بدون اشتباه و با تمام وجود طی کنم و به هدفی که دارم، برسم.

منصوریان گفت: تیم ملی ساندا جوانان قرار است پس از دو سال تشکیل شود. در طول دو سال گذشته ووشوکاران فقط در مسابقات کشوری به میدان رفته‌اند، به همین دلیل شرایط سخت است و باید بتوانیم آنها را آماده کنیم. شخصاً تلاش خواهم کرد با تجربیاتی که در کنار مربیان چینی جمع کرده‌ام، همه آنها را به کار بگیرم و تیم ملی را با نتیجه‌ای خوب از اندونزی به کشور بازگردانم.

سرمربی تیم ملی جوانان ساندا گفت: این شاید یکی از مهمترین و بزرگ‎ترین فرصت‎های زندگی‌ام باشد و ضمن تشکر و قدردانی از رئیس فدراسیون ووشو، با تمام توانم برای بالا بردن پرچم تیم ملی تلاش خواهم کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *