هشدار پوتین درخصوص کمک‌های غرب به اوکراین

17:26 - 15 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۹۸۷۹۸
رئیس جمهور روسیه گفت: اگر غرب موشک‌های دوربرد به اوکراین عرضه کند، به مواضعی که تاکنون در اوکراین هدف قرار نداده‌ایم، حمله می‌کنیم.

خبرگزاری میزان – ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در صحبت‌های هشدار آمیز خود به غرب گفت: در صورتیکه موشک‌های دوربرد به اوکراین عرضه شود، مسکو مواضعی را که تاکنون در اوکراین هدف قرار نداده است، مورد حمله قرار خواهد داد.

وی در مصاحبه‌‌ای که با شبکه «روسیه یک» داشته است ، اضافه کرد: اگر این موشک‌های دوربرد عرضه شود، نتیجه‌گیری مناسبی خواهیم کرد و از تسلیحات خود که به اندازه کافی از آن‌ها را در اختیار داریم برای حمله به آن اهدافی که تاکنون مورد حمله قرار ندادیم، استفاده خواهیم کرد.

رئیس‌جمهور روسیه همچنین تأکید کرد: محموله سامانه‌های آمریکایی راکت چندگانه که جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا روز سه‌شنبه هفته گذشته، آن را مورد تأیید کرده بود، بعید است که چیز جدیدی را به نیروهای کی‌یف اضافه کند. ارتش اوکراین در حال حاضر سامانه‌های موشکی روسی گراد، اسمرچ و سامانه‌های اوراگان در اختیار دارد.

رئیس‌جمهور روسیه ادامه داد: عرضه تسلیحات بیشتر به کی‌یف «تنها یک هدف را دنبال می‌کند» و آن طولانی‌کردن درگیری‌های مسلحانه تا حد امکان است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *