رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

شعبانیان: ترس بازیکنان از والیبال تایلند کم شده است

14:30 - 14 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۹۸۰۷۰
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان گفت: امیدوارم با آنالیز بازی دوستانه با تایلند و کم شدن ترس بازیکنان، در مسابقه اصلی عملکرد بهتری داشته باشیم‌.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم والیبال نوجوانان دختر ایران امروز (شنبه 14 خرداد) در دیداری دوستانه پیش از شروع رقابت‌های قهرمانی آسیا در چهار ست به مصاف تایلند رفت.

میترا شعبانیان در مورد این دیدار اظهار داشت: با توجه به اینکه برای نخستین بار در سالن اصلی مسابقات بازی کردیم، بازیکنان عملکرد نسبتاً خوبی مقابل تایلند داشتند. هر چند نتیجه را واگذار کردیم اما تلفیقی از بازیکنان اصلی و ذخیره را شرکت دادیم و با ترکیب اصلی بازی نکردیم.

وی افزود: بازیکنان ما کمی از اسم تایلند ترس داشتند چون این تیم خیلی خوب بازی می‌کند، اما به تدریج بهتر شدند. امیدوارم بتوانیم با آنالیز این مسابقه و از بین رفتن ترس و وحشت بازیکنان در مسابقه اصلی عملکرد بهتری داشته باشیم‌.

سرمربی تیم والیبال والیبال نوجوانان دختر ایران با بیان اینکه نمی‌توان نتیجه مسابقات را از قبل پیش‌بینی کرد، به رویارویی تیم‌های ایران و تایلند در دور گروهی قهرمانی آسیا اشاره کرد و عنوان کرد: آمده‌ایم نتیجه خیلی خوبی بگیریم. تایلند خیلی قدرتمند است و با اینکه نوجوان هستند اما با تسلط بازی می‌کنند. امیدوارم بازیکنان ایران در بازی اصلی کم اشتباه ظاهر شوند.

شعبانیان در مورد وضعیت مصدومیت بازیکنان قبل از شروع رقابت‌های آسیایی خاطرنشان کرد: تنها مصدوم تیم ایران کاپیتان تیم است که امروز به دلیل درد عضله شکم بازی نکرد تا برای مسابقات اصلی دچار مشکل نشود. بقیه بازیکنان خوشبختانه آسیب‌دیدگی ندارند.

انتهای پیام/


برچسب ها: والیبال بانوان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *