واکنش سازمان بهشت زهرا (س) به شایعه اخلال در سامانه پذیرش متوفیان

19:45 - 13 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۹۷۴۱۲
طبق اعلام سازمان بهشت زهرا (س) پذیرش متوفیان در معاونت عروجیان بهشت زهرا (س) امروز بدون هیچ خللی و مانند روزهای دیگر صورت گرفت و اختلالی در این سیستم وجود نداشت.

خبرگزاری میزان _ علی‌رغم برخی شایعات در فضای مجازی مبنی بر اینکه امروز به‌ علت اختلال در سامانه شهرداری تهران، شاهد بروز اخلال در سامانه و سیستم پذیرش متوفیان عروجیان بودیم، روابط عمومی سازمان بهشت زهرا (س) این موضوع را قویاً تکذیب کرد.

 روح‌الله محسنی، معاون عروجیان سازمان بهشت حضرت زهرا (س) نیز در این خصوص گفت: سامانه پذیرش ما از ساعت 9 صبح آغاز به کار کرد و تا ساعت 13 و 30 دقیقه مطابق روال روزهای تعطیل کار پذیرش انجام شد.

وی تأکید کرد: ما امروز 137 مورد پذیرش متوفی را داشتیم و هیچ مشکلی در روند کار وجود نداشت.

بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان بهشت زهرا (س)، پس از درج این شایعه در فضای مجازی و به منظور راستی آزمایی و تحقق شعار خدمت بی منت، معاون عروجیان سازمان بهشت حضرت زهرا(س) برای پیگیری موضوع از خانواده‌های متوفیان، در قطعه ۳۰۳ که جزو قطعات عمومی محسوب می‌شود، حاضر شده و به گفتگو با خانواده‌ها پرداخت. یکی از این خانواده‌ها با بیان اینکه هیچ گونه اختلالی در روند برگزاری مراسم تغسیل، تکفین و تدفین وجود نداشت، اعلام کردند که از زمان مراجعه به بهشت حضرت زهرا(س) انجام امور اداری بدون هیچ گونه وقفه ای صورت گرفت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *