رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

توضیحات سرپرست تیم فوتبال امید درباره سفر به قارشی

11:17 - 13 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۹۷۰۵۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرپرست تیم ملی فوتبال امید گفت: یک روز بعد از بازی با ازبکستان یعنی چهارشنبه ساعت ۱۹ به وقت ازبکستان به تاشکند باز می‌گردیم.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فراز فاطمی سرپرست تیم امید درباره آخرین وضعیت تیم امید ایران در تاشکند گفت: در بازی اول حق ملی پوشان برد بود و از همه نظر برتر بودند و حتی بهترین بازیکن زمین هم یعنی محمد خدابنده لو از ایران انتخاب شد اما گاهی اوقات عدالت در فوتبال رعایت نمی شود اما خدا را شکر که پس از دریافت گل از قطر، تیم با گل عرفان شهریاری به بازی برگشت و حالا برای بازی دوم همه ملی پوشان انگیزه های ویژه ای دارند.

فاطمی درباره پرواز ملی پوشان از تاشکند به قارشی گفت: با توجه به فاصله ۴۵۰ کیلومتری تاشکند تا قارشی، ای‌اف‌سی به تیم‌ها سه گزینه اتوبوس، قطار و هواپیما را پیشنهاد داد که ما پرواز را انتخاب کردیم و روز یکشنبه یعنی یک روز پس از بازی مقابل ترکمنستان، ساعت ۱۴ به وقت تاشکند به قارشی پرواز می‌کنیم. ان‌شالله پس از گرفتن نتیجه در دو بازی آینده و صعود از گروه، یک روز بعد از بازی با ازبکستان یعنی چهارشنبه ساعت ۱۹ به وقت ازبکستان به تاشکند باز می‌گردیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *