ضرورت تکمیل بیمارستان‌های نیمه‌تمام شهرستان‌های استان تهران

10:47 - 10 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۹۲۴۱۳
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
استاندار تهران بر لزوم تکمیل بیمارستان های نیمه تمام شهرستان های استان تهران تاکید کرد.

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، نشست هیئت امنای دانشگاه شهید بهشتی با حضور مخبر معاون اول رئیس جمهور، دکتر عین اللهی وزیر بهداشت، محسن منصوری استاندار تهران و سایر مسئولان برگزار شد.

منصوری در این جلسه با اشاره به مصوبات سفر رئیس جمهور اظهار داشت: در قالب مصوبات سفر رئیس جمهور حدود ۲ هزار میلیارد تومان به حوزه بهداشت و درمان استان تهران اختصاص یافت که اتفاق بسیار خوبی است.

استاندار تهران عنوان کرد: پروژه‌های نیمه‌تمام بسیاری در حوزه بهداشت و درمان از جمله بیمارستان های ۴۰۰ تختخوابی شهریار، ۳۰۰ تختخوابی اسلامشهر، ۳۰۰ تختخوابی ورامین، دماوند، فیروزکوه و شهرستان های دیگر داریم، بخشی از مشکلات بیمارستان های نیمه تمام استان مربوط به منابع و بخشی ناشی از مشکلات اجرایی است، مصمم هستیم پروژه جدیدی را در استان آغاز نکنیم و یکی اولویت های اصلی ما به سرانجام رساندن پروژه های نیمه تمام است.

منصوری خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر توجه معطوف به حوزه درمان بوده در حالی که میبایست با بازنگری در راهبردها، به صورت متوازن در حوزه بهداشت و آموزش نیز برنامه ریزی و سرمایه گذاری کنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *