رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

داداش‌زاده: لجبازی در فدراسیون به فوتبال لطمه می‌زند/ بعید می‌دانم یک امتیاز هم در جام‌جهانی بگیریم

0:01 - 13 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۹۱۳۷۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: شاید لغو دیدار با کانادا برای خیلی‌ها تعجب‌آور باشد ولی برای ما فوتبالی‌ها یک چیز طبیعی است،

بهزاد داداش‌زاده در گفت‌وگو با میزان، درباره شرایط این روزهای تیم ملی فوتبال در مسیر آماده‌سازی برای حضور در جام جهانی و لغو دیدار با کانادا اظهار داشت: شاید لغو این دیدار برای خیلی‌ها تعجب‌آور باشد، اما برای ما فوتبالی‌ها موضوعی طبیعی است، چون بی‌برنامگی و بی‌ثباتی‌های زیادی را در این فوتبال دیده‌ایم. متاسفانه مشکلات درون فوتبال ایران و لج و لجبازی بین بعضی‌ها، به فوتبال مملکت لطمه می‌زند و خدا می‌داند چه کسی مقصر است.

وی افزود: فارغ از اینکه خیلی‌ها می‌خواستند برای خوشگذرانی به کانادا بروند، اما حتی یک دیدار تدارکاتی هم برای آماده‌سازی تیم ملی در راه جام جهانی بسیار حائز اهمیت است، هرچند لغو این مسابقه بسیار ناراحت کننده بود. سرپرست فدراسیون و سرپرست تیم ملی فوتبالی هستند، اما چرا لجبازی می‌کنند؟ باید واقعیت‌ها به مردم گفته شود. در یکی از مصاحبه‌ها میرشاد ماجدی گفته بود؛ اگر کارشکنی کنند واقعیت‌ها را خواهم گفت. یک نفر در جامعه فوتبال باید این واقعیت‌ها را به مردم بگوید تا مشخص شود که چه اتفاقاتی افتاده است.

*همه برای پولی که قرار است وارد فدراسیون شود، نقشه می‌کشند

داداش‌زاده در مورد اینکه بعضی‌ها دنبال سهم‌خواهی هستند، تاکید کرد: همین حالا هم از فوتبال دنیا عقب هستیم. متاسفانه هیچ کس پاسخگو نیست؛ تمام انتقادات به سمت سرپرست فدراسیون است. ماجدی جوان و پر انرژی است و سعی دارد تا خودی نشان دهد. لجبازی در فدراسیون فوتبال به فوتبال لطمه می‌زند. این سهم خواهی برخی از آقایان برای فوتبال مشکل‌ساز می‌شود. باید سهم‌خواهی را کنار بگذارند و واقعیت‌ها را بپذیرند. باید بدانند که این فوتبال برای تمام مردم ایران است و برای یک نفر نیست.

پیشکسوت فوتبال ایران با بیان اینکه بازیکنان خیلی خوبی در تیم ملی داریم، گفت: مهدی طارمی بازیکن بزرگی شده است. وی از یک شهر کوچک سختی کشید و در پرسپولیس مطرح شد. وقتی در تیم پورتو بهترین کارایی را دارد، سعی دارد در جام جهانی هم بهترین عملکرد را داشته باشد. تیم ملی فوتبال ایران بازیکنان خوبی دارد، اما همه به فکر جیب‌شان هستند! همه برای 500 میلیارد تومانی که می‌خواهد وارد فدراسیون شود، نقشه می‌کشند. تا دست دلال‌ها را از این فوتبال کوتاه نکنند وضعیت فوتبال بدتر از این هم خواهد شد.

*در جام‌جهانی موفق نشویم همه اسکوچیچ را مقصر می‌دانند

ملی‌پوش سابق فوتبال درباره عملکرد سرمربی تیم ملی، تاکید کرد: از همان اول که اسکوچیچ سرمربی تیم ملی شد همه از او انتقاد کردند. هیچ کس توقع کسب چنین نتایجی را از او نداشت، اما روز به روز مشکلات زیاد شد و قرار است اردوهای تیم ملی با همین شرایط برگزار شود. اگر در جام جهانی موفقیتی حاصل نشود همه می‌گویند که مقصر اصلی اسکوچیچ است. با این وضعیت او نیز حق دارد گلایه کند و باید به انتقاداتش احترام گذاشت. همه می‌خواهند در جام جهانی بهترین نتیجه را بگیریم، اما با این شرایط و روند آماده‌سازی بعید می‌دانم حتی امتیازی کسب کنیم. فقط باید دلهره داشته باشیم و مصیبت می‌ماند برای طرفداران فوتبال ایران.

داداش‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: فوتبال ایران از تیم‌های پایین‌تر از خودش در رنکینگ فیفا هم عقب‌تر است. کمترین امکانات را داریم، اما همیشه توقع می‌رود تا بهترین نتیجه توسط تیم ملی کسب شود و در رده اول آسیا قرار بگیریم. از نظر سخت افزار و امکانات افتضاح هستیم؛ هر بازیکنی بعد از اینکه لژیونر می‌شود تازه می‌فهمد که در باشگاه‌های ایرانی و تیم ملی امکانات خوبی نداشته است. اگر از این بازیکنان بپرسید که فرق امکانات فوتبال ایران و سایر کشورها چیست، دو تا کتاب برایتان می‌نویسند. چرا مسئولان به فوتبال اهمیت نمی‌دهند؟ همه می‌دانیم در ایران رشته اول ورزشی؛ فوتبال است، اما نمی‌دانم چرا هیچ توجهی به فوتبال نمی‌کنند؟ تنها چاره کار این است که فوتبال را به فوتبالی‌ها بسپارند، اگر کار خراب شد حداقل بگویند فوتبالی‌ها خودشان خراب کردند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *