رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آشوری: باید قدردان مربیان کاراته باشیم/ نباید حواشی در کار ما خلل ایجاد کند

7:45 - 10 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۹۰۱۵۸
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
نایب رئیس فدراسیون کاراته گفت: فدراسیون موفق ما با حواشی دست به گریبان است و این مسائل نباید در برنامه‌های خللی ایجاد کند.

محسن آشوری در گفت‌وگو با میزان، در خصوص مراسم تقدیر از مربیان برتر سبک‌های آزاد رشته کاراته اظهار داشت: فدراسیون کاراته سال گذشته مراسم تقدیر از مربیان ملی و باشگاهی کنترلی را برگزار کرد و دوشنبه هم مراسم تقدیر از مربیان سبک‌های آزاد را داشتیم. ما باید قدردان زحمات پیشکسوتان و مربیان باشیم چون اگر این عزیزان نبودند، هیچگاه قهرمانانی در سطح جهان به کاراته ایران معرفی نمی‌شدند.

وی افزود: در فدراسیون کاراته علاوه بر قهرمانی، روی مسائل فرهنگی هم برنامه‌ریزی کرده‌ایم و باید اخلاق را هم در کنار ورزش گسترش دهیم.

نایب رئیس فدراسیون کاراته درباره سفر اعضای تیم ملی به ارمنستان تصریح کرد: سید شهرام هروی (سرمربی)، ذبیح‌الله پورشیب، سجاد گنج‌زاده، بهمن عسگری، حمیده عباسعلی و سارا بهمنیار برای اخذ ویزای آمریکا به ارمنستان سفر کردند تا به امید بخدا بتوانند در رقابت‌های جهانی آمریکا حضور پیدا کنند.

وی درباره تاریخ این رقابت‌ها گفت: مسابقات وورد گیمز یا همان بازی‌های جهانی کاراته ۲۰۲۲، در تاریخ ۱۷ و ۱۸ تیرماه در بیرمنگام آمریکا برگزار می‌شود.

آشوری در پایان درخصوص حواشی پیش آمده در کاراته ایران خاطرنشان کرد: در پس هر حاشیه ای، یا سوءتفاهم و یا یک تصمیم اشتباه وجود دارد و حیف است که فدراسیون موفق ما با حواشی دست به گریبان شود و این مسائل نباید در برنامه‌های خللی ایجاد کند. امیدوارم این مشکلات هرچه زودتر برطرف شود و شرایط برای پیشرفت تیم ملی و کاراته ایران فراهم شود تا بتوانیم باز هم برای ورزش ایران افتخارآفرین باشیم.

انتهای پیام/


برچسب ها: تیم ملی کاراته

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *