مهاجری: تلاش می‌کنیم از اعتبارمان دفاع کنیم/ باید از استقلال امتیاز بگیریم

16:21 - 08 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۸۹۳۸۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: تلاش می‌کنیم از اعتبار خود دفاع کنیم و تلاش کردیم تیم خود را به ثبات نسبی برسانیم.

خبرگزاری میزان - رضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و نفت مسجدسلیمان اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‎خوانید:

*با توجه به این که آخرین بازی لیگ است و استقلال هم قهرمانی‌اش مسجل شده است، جا دارد قهرمانی این تیم را تبریک بگویم. ما تلاش می‌کنیم از اعتبار خود دفاع کنیم و تلاش کردیم تیم خود را به ثبات نسبی برسانیم. رسیدن به این شرایط نسبی کار سخت و دشواری بود.

*در شهرهایی مثل مسجدسلیمان، باید ساختار بهتر شود تا نتایج بهتری رقم بخورد و از شرایط میزبانی بهتری برخوردار باشیم. درست است فرصت کمی داریم، اما سعی کردیم روی بازیکنان کار کنیم و روی شکل فنی استقلال بررسی‌های لازم را انجام دهیم و از نقاط ضعف استقلال استفاده کنیم. سعی می‌کنیم با روند خود این بازی را پشت سر بگذاریم. ما اگر بازی‌مان مقابل استقلال، در تاریخ دوم باشد، باید تمرین کنیم و باید این مساله را مدیریت کنیم.

*اگر امروز پرسپولیس امتیاز بگیرد، بقای نفت مسجدسلیمان قطعی می‌شود؟ از روزی که مسئولیت این تیم را قبول کردم، با مدیران و بازیکنان صحبت کردیم تا به سمتی برویم که اختیار کار دست خودمان باشد. الان شرایط فنی و امتیازی تیم را که با 6 بازی گذشته مقایسه می‌کنم، می‌بینم این اتفاق افتاده است. الان هم اختیار دست خودمان است. اصلا شهرخودرو دو بازی را ببرد، ما باید از استقلال امتیاز بگیریم. با این شرایط و میل خواستن که بچه‌ها دارند، واقعاً متحول شده‌اند. تلاش کردند، زحمت کشیدند و به من حقیر منت گذاشتند. توانستیم نسبت به گذشته ضمن احترام به کمالوند و فکری، از ظرفیت بچه‌ها خروجی خوبی بگیریم.

*زیاد نگران نیستم. این اتفاق بیفتد چه بهتر، شرایطمان بهتر می‌شود، اما سعی می کنیم همانطور که تا الان توانستیم اختیار را به دست بگیریم، با همان رویه این بازی را هم تمام کنیم. ولی برنامه ریزی سخت است. اگر بازی ما تاریخِ دوم باشد تمرین پرفشار می‌کنیم. اگر فردا باشد باید عرقگیری داشته باشیم. 50-50 است و سعی می کنیم مدیریت کنیم.

*گفته می‌شود بازی با استقلال پایان کار مهاجری با نفت مسجدسلیمان خواهد بود؟ تا الان تمام تمرکزم روی همین بازی است. اولویتم نفت مسجدسلیمان است. نه با کسی صحبت کردم و نه کسی با من صحبت کرده، بحث اخلاق حرفه‌ای اجازه نمی‌دهد. باید این یک بازی تمام شود.

*ماندن من هنوز روی کاغذ هنوز یک سکته کوچک دارد که آن هم ان‌شاالله برطرف و ماندنم قطعی شود. باید با هیات مدیره صحبت کنیم. ان شاءالله شرایطی فراهم شود که با همین تیم ادامه بدهیم. من به ثبات اعتقاد دارم. یک مربی در ثبات نتیجه می‌گیرد. مربیانی که دو، سه فصل تیمشان را نگه داشتند خروجی کارشان بهتر بوده، امیدوارم با شناخت نسبی که پیدا کردم اتفاق خوبی بیفتد که در خدمت مردم خوب مسجدسلیمان باشم.

*فصل را با شهرخودرو آغاز کردید و این تیم اکنون در آستانه سقوط قرار دارد؟ نباید در گذشته بمانیم که آینده را هم از دست بدهیم. گذشته خیلی سخت بود. دورانی که در شهرخودرو کار کردم، حتی خود مالک باشگاه و هیات مدیره هم باور نمی کردند که این تیم جمع شود و استارت کار را بزند. خداراشکر در آن سختی‌ها به لطف دوستان به ویژه خداداد عزیزی که جا دارد از او تشکر کنم، تلاش کردیم. حتی مجموعه آستان قدس هم خیلی کمک کرد. توانستیم کار را شکل بدهیم و تمرینات خوبی را برگزار کنیم. حتی در بازی اول مقابل آلومینیوم اراک کلا 12-13 بازیکن داشتیم. گلر ذخیره هم نداشتیم. با همه آن مشکلات توانستیم یک امتیازبا ارزش بگیریم. مشکلاتی پیش آمد که ادامه همکاری مهیا نبود.

*آمدیم این 7 بازی باقی مانده را خدمت مردم و تیم خوب مسجدسلیمان بودیم. ان‌شاءالله این بازی هم ختم به خیر شود تا رسالت و امانتی که بر دوش ما است را به سرمنزل مقصود برسانیم.

انتهای پیام/


برچسب ها: رضا مهاجری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *