رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

صالحی‌امیری: مهدوی‌کیا می‌تواند تیم امید را به المپیک برساند/ مشکلی در آیین نامه انتخابات کمیته نیست

13:33 - 08 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۸۹۱۶۳
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
رئیس کمیته ملی المپیک گفت: هیچ مشکلی از جهت آیین نامه برای برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک نخواهیم داشت.

خبرگزاری میزان - سیدرضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک در مراسم رونمایی از سردیس چهره‌های ماندگار ورزش در جمع خبرنگاران توضیحاتی ارائه داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*وظیفه ما حمایت مادی و معنوی از تیم ملی فوتبال امید است، اما مسئولیت این تیم با فدراسیون فوتبال است و ما دخالتی نداریم. ما به صورت هفتگی با ماجدی و دیگر همکاران در فدراسیون فوتبال ارتباط داریم. مقداری به تیم فوتبال امید کمک مالی کردیم و باز هم انجام می‌دهیم. من باور دارم که مهدوی‌کیا و همکارانش اراده این را دارند که تیم فوتبال امید را به المپیک پاریس ببرند و انشاالله این اتفاق هم رخ خواهد داد.

*در مورد لغو دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران و کانادا باید بگویم من در جریان مسائل لغو این دیدار نیستم.

*ما آیین نامه را در اسفند برای کمیته بین‌المللی المپیک ارسال کردیم که یک روز قبل از مجمع فوق العاده پاسخ آن را برای ما فرستادند. اصلاحات را در مجمع فوق العاده انجام دادیم. طی امروز یا حداکثر تا فردا مجدداً آیین نامه را برای کمیته بین‌المللی المپیک ارسال می‌کنیم. برداشت ما این است که هیچ مشکلی از جهت آیین نامه برای برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک نخواهیم داشت.

*در خوزستان زیسته‌ام. مردم آن استان بسیار خونگرم و با معرفت هستند. آن‌ها پاره تن ایران هستند. تاریخ خوزستان رشادت و شجاعت و شهادت است. این شایسته نیست که مردم خرمشهر از نبود آب شیرین و مردم آبادان از گرد و خاک ناراحت باشند. فکر می‌کنم دولت باید برنامه ویژه‌ای را برای استان خوزستان در نظر بگیرد.

*خوزستان واقعاً این را میخواهد به یک فردی در کابینه دولت داشته باشد که سخنگویش باشد. فراموش نکنیم سفره ملت در خوزستان باز است. به تمام کسانی که در این حادثه تلخ عزادار شدند، تسلیت می‌گویم و برای تمام انسان‌های بی گناهی که در این حادثه از دنیا رفتند طلب رحمت الهی را داریم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *