تعرض اشغالگران رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی

9:35 - 08 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۸۸۴۴۰
نظامیان صهیونیستی مصلای مسجد «القبلی» در داخل مسجد الاقصی را مسدود کردند.

خبرگزاری میزان - ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست از ساعات اولیه صبح امروز یکشنبه تحت حمایت نظامیان صهیونیست اقدام به تعرض به مسجد الاقصی کردند.

به گزارش رسانه‌های فلسطینی، این در حالی است که نظامیان صهیونیستی مصلای مسجد «القبلی» در داخل مسجد الاقصی را هم بسته و اعتکاف کنندگان را محاصره کردند تا امنیت شهرک‌نشینان را فراهم کرده و مانع از درگیری فلسطینیان با آن‌ها شوند.

تا این لحظه سه گروه از شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست به مسجد الاقصی تعرض کردند.

«شیخ عکرمه صبری»، واعظ مسجد الاقصی، گفت «هر فلسطینی باید تمام تلاش خود را برای رسیدن به الاقصی به کار گیرد و بسیج برای مقابله با تهاجمات شکل بگیرد و شهرک‌نشینان بدون حفاظت سنگین جرأت هجوم به الاقصی را ندارند.»

در همین حال، منابع فلسطینی اعلام کردند که شهرک‌نشینان اشغالگر به شهرک «حواره» در جنوب نابلس یورش برده و اقدام به تیراندازی به سمت خانه‌های فلسطینیان در این منطقه کردند.

«صالح العاروری»، نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت «تمامی فلسطینیان ساکن قدس را به اعتکاف در مسجد الاقصی و دفاع از آن و حضور گسترده و پررنگ در این مسجد و بخش قدیمی قدس به منظور مقابله با راهپیمایی پرچم شهرک‌نشینان فرامی‌خوانیم.»

وی گفت «ملت فلسطین خود را برای نبردی غیرقابل اجتناب در آینده نزدیک به منظور بیرون راندن اشغالگران و پاکسازی مقدسات از لوث صهیونیست‌ها و آزادسازی کامل این سرزمین آماده می‌کند.»

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *