آقایی رئال در اروپا با غلبه بر شاگردان کلوپ/ کهکشانی‌ها چهاردهمین بار فاتح لیگ قهرمانان شدند

2:04 - 08 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۸۸۳۴۵
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
تیم فوتبال رئال مادرید با پیروزی مقابل لیورپول برای چهاردهمین بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد.

خبرگزاری میزان - دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا بین تیم‌های ۶ رئال مادرید و لیورپول بامداد امروز (یک‌شنبه) در حالی از ساعت 12:06 دقیقه و با 36 دقیقه تاخیر به میزبان استادیوم استادوفرانس شهر پاریس آغاز شد که شروع این جدال مهیج از همان ابتدا با حواشی زیادی روبرو شد، چرا که چند صد هوادار منتسب به تیم لیورپول بدون داشتن بلیت در ورزشگاه حاضر شده بودند، که همین موضوع باعث شد تا بازی با بیش از نیم ساعت تاخیر شروع شود.

با آغاز بازی قرمزپوشان آنفیلد کار را بسیار هجومی شروع کردند، که درخشش تیبو کورتوا مانع از گلزنی مهاجمان زهردار لیورپول شد، تا اینکه در دقایق پایانی نیمه نخست کریم بنزما موفق شد در نخستین ضربه بازیکنان رئال به چارچوب در 45 دقیقه اول، گل نخست مادریدی‌ها را به ثمر برساند که این گل با نظر کمک داور ویدئویی آفساید اعلام شد.

در نیمه دوم شاگردان کارلتو بازی را مسلط‌تر آغاز کردند و در حالی که تماشاگران شاهد آن شور و هیجان نیمه نخست نبودند، وینیسیوس جونیور موفق شد در دقیقه 59 و روی ارسال والورده گل اول رئال را وارد دروازه شاگردان یورگن کلوپ کند. در ادامه محمد صلاح و دیگر مهاجمان لیورپول هر چه زدند به سد محکمی همچون کورتوا خوردند تا با درخشش این گلر بلژیکی رئال مادرید برای چهاردهمین بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود و به رکوردی جاودانه در تاریخ این رقابت‌ها برسد.

به این ترتیب لیورپول که چندی پیش قهرمانی در لیگ برتر را از دست داده بود، از کسب هفتمین جام خود در لیگ قهرمانان نیز بازماند تا انتهای این فصل برای کلوپ و شاگردانش تلخ به اتمام برسد.

*گل اول رئال مادرید به لیورپول توسط وینیسیوس(59):

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *