وزیر کشور: زمان اتمام آواربرداری متروپل مشخص نیست

15:57 - 03 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۸۲۹۷۳
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
وزیر کشور در رابطه با آخرین وضعیت آواربرداری از ریزش ساختمان متروپل گفت: تلاش می‌کنیم تا هر چه زودتر بتوانیم با آوار برداری عزیزانی که احتمالا در برخی طبقات محبوش شدند نجات دهیم.

خبرگزاری میزان - احمد وحیدی در رابطه حادثه ریزش ساختمان متروپل در آبادان گفت: بلافاصله بعد از وقوع این حادثه همه مسئولان محلی و استانی از ظرفیت‌های خود برای مهار این حادثه استفاده کردند.

وزیر کشور با بیان اینکه از نیمه شب گذشته که من در این منطقه در خدمت مردم بودم همه دستگاه‌ها از جمله فرمانداری، استانداری ، هلال احمر، اورژانس، نیروهای نظامی، آتش‌نشانی و پالایشگاه آبادان فعال بودند، افزود: مشکلی که در اینجا وجود دارد سازه ناپایداری است که در کنار این سازه فروریخته وجود دارد که این امر کار را تا حدی پیچیده‌تر می‌کند و باید با احتیاج بیشتری حرکت کنیم چرا که هر لحظه ممکن است این سازه‌های ناپدار فرو بریزد و به همین دلیل حساسیت بیشتر و ریسک پذیری بالاتری دارد.

وحیدی با اشاره به اینکه آواربرداری همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: از مردم عزیز آبادان که صبوری می‌کنند تقاضا می کنم که در منطقه حضور پیدا نکنند زیرا خطرناک است و کار برای مجریان سخت می‌کند.

وحیدی توضیح داد: دقیقا مشخص نیست آوار برداری چه زمانی به اتمام می رسد و تلاش ما این است که هر چه زودتر بتوانیم با آوار برداری عزیزانی که احتمالا در برخی طبقات محبوش شدند نجات دهیم.

وزیر کشور در رابطه با آخرین آمار مصدومان و فوت شدگان این حادثه عنوان کرد:طبق آخرین آمار ریزش ساختمان متروپل آبادان ۱۰ نفر فوتی و ۳۲ نفر زخمی را به جای گذاشته است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *