رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اسکندری: وقتی رئیس فدراسیون شدم پنهانی کار می‌کردیم/ وفایی پیشنهادات پناهندگی زیادی را رد کرد

15:46 - 02 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۸۰۷۴۲
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس گفت: وقتی ۱۲ سال پیش ریاست فدراسیون را برعهده گرفتم شرایطی سختی داشتیم و حتی پنهانی کارمان را انجام می‌دادیم.

خبرگزاری میزان - هاشم اسکندری، رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس در نشست خبری اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*وقتی ۱۲ سال پیش ریاست فدراسیون را برعهده گرفتم چه شرایطی سختی داشتیم و حتی پنهانی کارمان را انجام می‌دادیم تا اکنون به جایگاهی برسیم که ایران در رنکینگ جهانی مردان جایگاه دوم و جایگاه نهم زنان را در اختیار داشته باشد.

*حسین وفایی ۱۰ سال پیش که به اردوی ملی دعوت شد، روزی ۱۰ ساعت تمرین می‌کرد و خدا شاهد است که در بحث تغییر تابعیت چه پیشنهادهای غیراخلاقی از جمله پناهندگی به وفایی می‌دادند، اما این ورزشکار میهن‌پرست هیچگاه توجهی به این مسایل نداشت.

*ورزش بیلیارد اکنون پس از فوتبال دومین رشته ورزشی پربیننده در بریتانیا است، اما در ایران هنوز توجهات کم‌ است.

*وفایی پیشنهادهای خیلی خوبی از کشورهای عربی دارد که هیچ وقت با طبع بلند خود این پیشنهادها را قبول نکرد. خواهشم از اسپانسرهای سرشناس اینست که از بیلیارد غافل نشوند چرا که در سراسر جهان بهترین برندها در این رشته محبوب حضور دارند و به عنوان اسپانسر فعالیت می‌کنند.

*تاکنون ۱۲۷ مدال آسیایی کسب کرده‌ایم و کمتر فدراسیونی در ایران توانسته این تعداد مدال برای کشور کسب کند.

*لیگ بیلیارد از سوم مرداد ماه آغاز خواهد شد.

*افتخار میزبانی از مسابقات آسیایی را در شیراز خواهیم داشت. در قرعه‌کشی سال گذشته در قطر دو کشور انتخاب شدند که پس از 2 ماه بررسی اخیرا اعلام شد که ایران و شهر شیراز میزبان خواهد بود.

*فدراسیون بیلیارد در جایگاهی قرار دارد که باید به صورت حرفه‌ای در رشته‌های اصلی خود فعالیت کند. رشته پتانگ به همین دلیل از فدراسیون جدا شد و جداسازی آن تصمیم وزارت ورزش بود. از جدایی پتانگ هم خوشحالیم و هم ناراحت زیرا هم از فشار کاری ما کم شد، اما از یک‌ سو در ۲۱ استان پایگاه قهرمانی ایجاد کردیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *